Lynn84 skrev 2008-01-09 15:12:23 följande:
Hej heej!Grattis MiaMariah! Vet dock inte vad det är för saker du görs själv.(läser ju inte alltid allt här inne...)Tack också för tipsen om panelen av er som hade lust att svara!Idag har jag varit på MVC och lyssnat på lilla bebisen i magen.Det är en livlig liten krabat som bor där inne! Sparkar hela tiden och gärna sent på kvällarna. Undrar vad det barnet ska ha för vaken tider på dygnet sen???Börjar bli sugen på att kika in bebiskläder, vagnar etc....det tog ett tag att få till suget över inköpen denna gången...men nu är jag med i startgroparna! *köpa köpa köpa**fniss*Nu väntar disken! Ha det gott!
Tack snälla! I just det här fallet var dem små och stora tändsticksaskar samt små och stora kort som jag har fått sålt.
Daggdroppen skrev 2008-01-09 15:29:45 följande:
Hej! Ha ha, kom just hem och läste nyheterna på nätet. Det har varit ett rån här i trakten (ooovanligt HÄR!) så jag var sådär spänd och kände mig lite illa till mods. Då knackar det på dörren och jag tänkte det var maken som kom hem och hade nycklarna någon annanstans. Själv glömde jag att sätta in kolven i låset då jag kom hem så den var stängd. När jag öppnade dörren och väntade mig att maken skulle stå där var det tomt. Bakom dörren mot väggen står en gubbe som efter en stund säger hej, så jag öppnade dörren ännu mer och f***n så rädd jag blev Men det var bara en gubbe som skulle läsa av el- och vattenmätaren Blev så paff så jag blev osäker på var vattenmätaren fanns Gud så hispig m,an kan bli
Men usch vad otäckt!
juliah skrev 2008-01-09 15:33:57 följande:
www.familjeliv.se/krypin/juliah/galleri.phpLina, nu finns två kassa bilder på kransar om du vill se.Fluffis, du är inte ensam om att vara hispig. Vi hade ju inbrott första året, och har haft en del skumma saker som hänt så man bör vara försiktig, och hispig
Kassa!? De var ju jättefina! Har du gjort dem själv?
Kajsa M skrev 2008-01-09 15:53:53 följande:
FluffisUsch så otäckt! Förstår att du blev skrämd. Jag var förföljd av en man för flera år sedan under en tid. En dag ringde han på min dörr och ville komma in. Har aldrig varit så rädd! Tror du jag drog igen dörren kvick eller och ringde till grannen?!
Jag var också förföljd av en man för några år sen, innan min man kom in i bilden och sen dess tycker jag det är väldigt obehagligt när någon går bakom mig.
Kajsa M skrev 2008-01-09 15:44:20 följande:
Kul Miamaria med beställningen! Undrar vilket butik det är som gjort beställningen? Får du inget säga? Kan du inte inboxa mig det ? *nyfiken i en strut*Mimmamum får fortsatt publicitet! Kul för dig också!Det var hemskt vad det är många som blir sedda av tidningar och får hemmagjorda saker sålda. Det verkar vara rätt i tiden med vår vita stil. Jag unnar er alla framgången! GRATTIS!
Tack! Jag tror nog att jag får säga det egentligen men eftersom jag är skrockfull så törs jag inte yppa det härinne förrän jag postat paketet på fredag men jag kan viska i ditt öra