Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

Peak skrev 2008-01-08 14:37:49 följande:
    Miamariah - en sådan har jag också mina slevar i - Köksplock
    Se där - visst är den fin!
  • MiaMariah
    aneka skrev 2008-01-08 14:40:24 följande:
    maimariah: de funkade inte
    maila dem och fråga efter återförsäljare i din stad/ditt område ist!
  • MiaMariah
    Sylt skrev 2008-01-08 18:16:26 följande:
    Hejhej!Enji --> Jea tog med sig ngra godbitar till Blomsterkompaniet, inboxa henne om det är ngt speciellt du söker...Hvita --> Aha, Ting ute o inne *antecknar*. Jag har fixat på annat håll.... *hemlighetsfull igen* Återkommer när affären är kirrad mimma --> GRATTIS, vad kul! Underbar kanin! Maileg får se upp Mia --> Visst blev man lite snopen
    Oh yes Skrattande
    mimmamum skrev 2008-01-08 19:01:46 följande:
    Åh tusen tack! Ni är för söta! Det ska bli så skoj att få en liten bild i Lantliv om än ack så liten!Angående kaninkläder så tackar jag så mycket för era förslag! Tror det lutar åt skjorta och hängselshorts, kanske biblioteket har något om dockklädessömnad?!
    Vet du när du kommer med? Vilket nummer menar jag.
    Mori skrev 2008-01-08 19:35:39 följande:
    Hittat lite fina speglar på blocket. Snälla säljaren levererade dem hem till vår dörr!Moa åker kanan på leklandet i Eskilstuna. Ser mer ut som fritt fall Kan lova att den var brant den kanan!!! (kolla vinddraget i håret när hon faller!)
    Vad fina! Ska du måla eller behålla dem som de är? Söt Moa!
    Sylt skrev 2008-01-08 20:01:43 följande:
    Å vilken underbar dopinbjudan! Jag gjorde våra bröllopsinbjudningar faktiskt.
    LinaoMatilda skrev 2008-01-08 21:25:37 följande:
    Grattis LCroft till jobbet!Grattis till Mimma angående Lantliv.Många fina bilder och skåp och kaniner och annat har ni visat, ingen nämnd ingen glömd.Idag har jag köpt en mocca master En vit blev det. Känner mig så nöjd.
    Vad roligt med mocca mastern, har du bild?
    FruPuffen skrev 2008-01-08 21:56:20 följande:
    God kväll! Har precis kommit hem från min syster och jag är sååå glad! Hon avslöjade vad jag skulle få i födelsedagspresent på söndag (eftersom jag var där så gick det inte att undgå att se det), ett gammalt skrivbord som hon gjort i ordning! Hon vet vad jag gillar, hon har slipat och målat vitt och satt på nya handtag... Så mycket jobb hon hade lagt ner, blev så glad! Nu ska jag ha det uppe i allrummet (som dock inte är klart än)som pyssel och syhörna. Skönt att kunna ha symaskinen framme! Numberone: Kul med loppisfynd! Jag hittade en byrå häromdagen för 80 kr (mera målning...)och jag hittade också monogram-handdukar och ett underbart lakan som ska bli hissgardin (mera syprojekt...)!Birks och Kalles: Håller med dig ang. Mimmas kanin. Självklart ska han ha nått sött virkat!Jezzika: Jag kom inte in på din blogg , något fel med min uppkoppling... Jag gillar dock namnet på din blogg! Ang skrivbord så skulle jag nog kolla på loppis .
    Men vad gulligt!
  • MiaMariah

Vet ni vad? Jag är så glad, har fått en stor beställning från en känd inredningsbutik ni alla härinne känner till *sjunger och dansar av glädje*

• MiaMariah
    numberone skrev 2008-01-08 22:37:27 följande:
    OOOOooooh va roligt!! GRATTIS!!!!! vad är det de är intresserade av...... du har ju gjort så mycket....
    Tack söta du! Mina små och stora kort plus små och stora tändsticksaskar.
  • MiaMariah
    numberone skrev 2008-01-08 22:41:43 följande:
    Vill kika men jag hittar inte din länk!?
    Jag får inte länka till den här på FL så jag har tagit bort den men jag inboxar dig istället.
    Mori skrev 2008-01-08 22:42:15 följande:
    Japp! Jag är medMiaMariah: Tusen grattis!!!!! Tror dom får vara som dom är.. Men inget går säkert för vitfärgen
    Tack, tack!
    Ja, de är ju jättefina precis som de är.
  • MiaMariah
    Beatrize74 skrev 2008-01-08 23:03:57 följande:
    Men åhhh....tack....vet inte exakt vad det var förstås, men vad bra att du känner så. ...Grattis MiaMariah - så oerhört kul. Vad är det för något du ska sälja iväg?...Fasiken att man ska börja jobba, men hinner ju inte pyssla eller göra det man vill ju. Det är ju inte vettigt att sätta sig och sy nu när det är läggdags för ett tag sedan...eller? Varför ska dagarna vara så korta?...
    tack snälla du!
    gemelli skrev 2008-01-08 22:47:43 följande:
    Behöver lite smakråd, sitter här och flurar på ett teckensnitt till en text som jag ev. ska ha på dopkorten.Kan ni rek. nått fint till den här texten? Måste vara lite lättläst då det sak vara som en vattenstämpel på pappret!
    ska kika lite..
  • MiaMariah
    numberone skrev 2008-01-08 22:53:01 följande:
    mailade dig!
    Beatrize74 skrev 2008-01-08 23:06:32 följande:
    Ok...nu läste jag lite längre och fick svar på vad du skulle sälja MM...vad roligt! Mori - ja, prova det. Det fungerar verkligen. Det blir så plågsamt för dem om det blir så jättestruligt. Nu hinner det inte bli sådana jätteknutar och tråkigheter heller, det är ju inte heller det gosigaste att ligga på heller, som att sova på en hårknut liksom. Tycker väl inte coladoften är den mest hävliga, men vad gör man inte. Försökte hitta återföräljare, men misslyckades.
    coladoft o åf, vad har jag missat nu?
  • MiaMariah
    gemelli skrev 2008-01-08 22:47:43 följande:
    Behöver lite smakråd, sitter här och flurar på ett teckensnitt till en text som jag ev. ska ha på dopkorten.Kan ni rek. nått fint till den här texten? Måste vara lite lättläst då det sak vara som en vattenstämpel på pappret!
    Bilden “http://www.familjeliv.se/krypin/miamariah/gallery/phpmbbwyq.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.
  • MiaMariah

Liten lunchpaus i produktionen här Skrattande

LinaoMatilda skrev 2008-01-09 06:55:32 följande:
    God morgon www.moccamaster.se/  Ser att du fick svar redan, men lägger in länken iaf MiaMariah: Ska ta bild idag när det är ljust Grattis till försäljningen, så kul! Gemelli: Gillar idén med texten!
    Tack snälla!
    mimmamum skrev 2008-01-09 08:05:29 följande:
    Godmorgon alla!Tusen tack! I nummer 3 kommer tipset!MiaMariah, grattis, vad roligt förstår att du dansar!Gemelli, åh så fint, den sången passar ju verkligen perfekt och är så fin!Vad har ni för planer idag tjejer?
    Tack, ja, jag är själaglad Skrattande
    juliah skrev 2008-01-09 09:07:49 följande:
    Godmorgon,Lina, det låter riktigt fint!mimma, Hoppas du får skoj, jag kan ju säga det att det är skillnad på fotografering och forografering. Jag är grymt irriterad på Aftonbladet som fortfarande inte gett mig de bilder som togs, som jag blev lovad...
    Usch vad dålig stil!
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-09 10:13:27 följande:
    Men vad konstigt citerat det blev Fundersam - ville bara säga tack!
    gemelli skrev 2008-01-09 10:27:39 följande:
    Kul att ni gillade texten. Tyckte den var klockren till Vide´s dop... Men det är inte mitt kort, utan jag ska bara använda texten. Men det kändes som jag ville ha den i nått annat teckensnitt.Jag tänkte att jag skulle skriva texten på ett lövtunnt papper som jag sen ska sätta fast på framsidan av ett kort.
    Gillade du inte nåt av mina förslag på fonter?
Svar på tråden Vita hem del 6