Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

MiaMariah: Så fin Madonnan blev med kransen.

Lasseliten: Låter bra Då håller vi tummarna för att det fortsätter så!

MM: Håller tummarna för att nupp-testet går bra. Det gör det! Kram

• LinaoMatilda
    FruPuffen skrev 2007-12-17 15:24:18 följande:
    Hej!MM: Åh håller tummarna!!! Stor kram.Idag har granen kommit upp! Blev jättesugen att sätta upp allt pynt nu när Albin låg och sov men hejdade mig. Kom på att han kanske vill vara med och klä den.. Hur gör ni, klär ni själva eller låter ni barnen vara med?
    Hos oss är barnen med, iår är första året som dom båda kan vara med så det blir nog kul.
  • LinaoMatilda
    Agnes72 skrev 2007-12-17 15:29:32 följande:
    Hej,följer er underbara tråd och inlägg sedan en tid. Har önskat en digitalkamera i julklapp, hoppas få delta i eran tråd sedan.Till en fråga, ligger sängliggande pga graviditetskomplikationer och försöker få dagarna att gå genom att läsa inredning, skriva listor på allt jag vill göra till våren.... Har ni tips på någon bra inredningsbok i dansk/fransk/sliten shabby stil?Jag har Franska Stemninger och Franska Förbindelser.God Jul till er alla
    Tyvärr har jag dålig koll på böcker. Jag håller mig mest till tidningarna.
  • LinaoMatilda
    Agnes72 skrev 2007-12-17 15:35:46 följande:
    LinaoMatilda,tack!Jag läser också tidningar, läser allt jag kan komma över. Maken är stammis på pressbyrån nu, förutom på de tidningar som jag prenumerar på. Dagarna är så långa och försöker hitta alternativ till era underbara bloggar.
    Jag kan tänka mig det. Hur långt har du kvar av graviditeten?
    Har du läst VakreHjem? Det är nog min favorittidning, och Lantliv.
  • LinaoMatilda

Förra årets gran hade alla julgranskulor på samma sida rätt så långt ner. Ljusen la jag dit för det var min uppgift. Annars så fick min dotter klä den som hon ville.

• LinaoMatilda
    Daggdroppen skrev 2007-12-17 20:30:53 följande:
    Tack till dig med Vet ni vad? Tänk att man kan bli alldeles tårögd av att få så många fina julkort. Jag är en sådan som skickar massor och även får massor. Tror jag beställde 70 stycken i år. Och nu har massor redan börjat dimpa ner. Och ikväll fastnade jag för ett av min kusin och hennes barn (ett av dem är vår gudson). Och jag blir alldeles tårögd och full av saknad efter honom (eller båda förstås). Och det känns så härligt att få så många personliga fina julkort. Blir alldeles varm
    Visst är det mysigt. Hör så till julen att man tänker på nära och kära och dem man inte träffat på ett tag.
    Himmelbit skrev 2007-12-17 20:36:40 följande:
    Ja, jag tycker också att det är jättemysigt med julkort! Skickar också en massa. I år kunde jag inte bestämma mig för vilket kort på sonen som jag skulle skicka, så jag beställde båda. Skickar lite olika till olika personer men endel får båda .
    Vilke fiffig idé. Tänk vad glad man skulle bli om det fanns två julkort när man trodde det var bara ett
Svar på tråden Vita hem del 6