Inlägg från: LinaoMatilda |Visa alla inlägg
  • LinaoMatilda

Vita hem del 6

Himmelbit skrev 2007-12-17 20:49:22 följande:
    Jag köpte ju den när han var borta men den gick hem!!
    Jag mailade en bild på den innan, så att han skulle vara förberedd.. *slug kvinna*. Dessutom var ju denna oootroligt billig (inga äkta kristaller - bara glas). När han frågade vad den kostat svarade jag 8000 kr. Efter att hakan slagit i golvet så avslöjade jag att den endast kostade 995 kr på Jotex - du förstår ju vad billig han tyckte att den var helt plötsligt!! Nästan gratis! *kvinnlig list*
    Visst är han, min lille plutt!!
    Hihi va smart! Det måste jag börja använda.

Ja han är verkligen supersöt!
  • LinaoMatilda
    Peak skrev 2007-12-17 21:12:45 följande:
    Himmelbit - ja jag vet - jag kommer ha abstinens så det skriker efter er och alla era fina bilder!! Rickard kom hem med färg idag - till alla 1000 meter lister jag ska måla, 2 ggr dessutom!! Men till jan har vi bredband här i lägenheten! Får uppdatera er tills dess och sen flyttar vi forhoppningsvis in i feb!Men tar det inte alltid flera veckor innan de kopplar in bredbandet? Känns som det är bråttom nu!
    Oj, ja då har du något att göra under julhelgen iaf
  • LinaoMatilda
    Peak skrev 2007-12-17 21:18:26 följande:
    jajamän!! Tror jag ska försöka snika till mig någon annan uppgift! Fattar inte varför jag fick den, det var inte jag som sa att vi skulle beställa omålade!!!
    Ibland blir man bara tilldelad uppgifter sådär utan orsak, händer här hemma alltid då och då också
  • LinaoMatilda
    Lisa1981 skrev 2007-12-17 21:36:17 följande:
    Jag kunde inte kika på din gran Har glömt allt jag läst ikapp, ni skriver för mycket för att komma ihåg. Ger mig inte ens in på att förska kommentera de 50 tal sidor jag läst nu.Såg  att det hade föts en vita hemmare, grattis johanna Krya på er ni som hade magsjuka. I lördags va vi och köpte möbler till vardagsrummet. Det blev 8 stolar ocgh bord. Håller på att fixa lite med det. Kan lägga upp lite bilder imorgon om någon vill se.Annars är det lite annat julpyssel och bak i görningen här hemma. Alltid så mycket som man ska göra.  Idag köpte sambon våran kugsgran som vi ska klä imorgon. Längtar..Ha en trevlig kväll alla
    Vilket bord blev det?

Konstigt att jag kunde se granen om ingen annan kan.
  • LinaoMatilda
    Lisa1981 skrev 2007-12-17 21:42:12 följande:
    Det blev faktisk englessons bordet det ovala med 8 leksandsstolar. Jag va i karlskoga och köpte det. Hon har tillsammans med englessons tagit fram en helt vit färg som hon har matbord och stolar i. Så de är jättefina tycker jag ialla fall. Gillar det mer och mer för varje dag.Hon hade alla tre borden i affären men jag tyckte att slagbordet va alldeles för litet och EV bordet va lite "klent".  
    Det är säkert jättefint! Ska bli kul att se bilder.
  • LinaoMatilda

Så fint det blev med bordet Lisa! Känns som helt rätt bord!

Mimmamum: Amaryllisar ska hålla lika länge som snittade som om de hade fått sitta kvar i krukan har jag hört, så det var ju en bra idé. Fint!

Julia: Så bra tips med mjölkkannan. Ska fråga min mamma efter en också. Kanske kunde ha en större på gården på sommaren också med blommor i. Min mormor hade kor så de har några Tack för tipset!

Lynn: Jag gillar också julklappar, både att ge och att få. Sen kan man ju köpa något gemensamt också, men en liten julklapp som min man tänkt ut åt mig är så trevligt

Lasseliten: Vad tråkigt med ögoninflammationen, men du har fått bra råd redan ser jag Hoppas det ger med sig snabbt.

Svar på tråden Vita hem del 6