Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

mimmamum skrev 2008-01-13 19:34:23 följande:
    abris, jag gillar Isa Form - kolla denna: www.isa.nu/shop/abctavlan-p-12.htmlAnnars finns det vykort med bokstäver, en bokstav på varje som kan vara fina att rama in, åh kommer inte ihåg nu namnet, en flicka och en konstnär någonting, kan det vara Maja?
    jo, det är väl Maja?
  • MiaMariah
    Beatrize74 skrev 2008-01-13 20:24:11 följande:
    Vad tycker ni om den här flickrumslampan?
    Helt underbar!
    mimmamum skrev 2008-01-13 20:33:26 följande:
    Lasse, har ni haft det bra i fjällen? Visst såg ni mig vid vägen? Här kommer lite bilduppdatering på badrummet:Före På väg
    Snyggt!
    LinaoMatilda skrev 2008-01-13 20:57:20 följande:
    Mimmamum: Så fint! Vilken skillnad! Tänk så mycket vit färg gör.MiaMariah: Fint med kjedjan och dina nya grejer.Bea: Tycker lampan är söt. Skulle säkert bli fin i tjejrummet.
    tack!
  • MiaMariah
    Mori skrev 2008-01-13 21:03:48 följande:
    Mimma: Maja som den lilla flickan i barnböckerna med de vackra illustrationerna?Miamariah: Vackert!Jea: Menade du bildern på min dotter? Dm har sjukt likt hår iallafall!Fluffiga moln: Tack! Forsätt med bildbombningen, vi gillar det ju!!Bea: Den gillar jag!! Himmelbit: Ja, hon börjar bli rätt stor. Hon fullkomligen tacklade mig av stolen, klättrade upp och stal virknål och virkning från mig Hon satt där en bra stund och grejade med virknålen!
    tack!
    *fniss* vad gulligt med det där med dottern!
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-01-13 21:32:27 följande:
    MiaMariah: Härligt med tulpaner, måste nog köpa mig några jag också. Ska sno Julias idé och blanda granris och tulpaner. Vad är det för färg på vasen? Är den zink?
    ja, det är zink, eg för hyacinter men funkar ju till annat också..
    Himmelbit skrev 2008-01-13 21:51:23 följande:
    Vilken fin bild! Älskar svartvita bilder. Rama in och vips har du en vacker tavla!
    tack!
  • MiaMariah
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-13 21:59:48 följande:
    Hej jobbat kvällen och inte hunit läsa ikapp alls.Skymtat Mia Mariahs fina saker och läst en fråga om lampkoppling. *är gift med en fd elektriker som kopplar allt så det inte syns*
    tack!
    jag är också gift med en sådan men han har legat av sig lite Flört
  • MiaMariah
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-13 22:08:32 följande:
    Visst är det bra. *nästan så jag funderar på att fota hur fint vi  har alla laddare och telefoner, helt osynligt*
    det är kanonbra men sedan han blev fotointresserad är det tydligen inte så kul med sladdar längre Skrattande
  • MiaMariah
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-13 22:13:41 följande:
    Med himmelbits tillåtelse *tydligen måste jag kolla först så hon inte har paxat nått av skåpen jag visar*www.blocket.se/vi/14806218.htm: Då ska jag inte låna ute kameran till min make.
    Skrattande
    JeaJea skrev 2008-01-13 22:26:10 följande:
    Fy så orättvist, min är elingenjör men inte syns det, jag blir snart galen av alla sladdar.(nu säger han från soffan att han är svagströmselektriker, finns det?)lite ot men titta på vår nya bokhylleinredning, söt va!
    *fniss* min är elektroniker från början även om han inte jobbar som det. vilken söt bokhylleinredning!
    juliah skrev 2008-01-14 08:04:39 följande:
    Godmorgon Peak och mimma!mimma, jag fick kannan i fredags av maken, den är så fin!Ja jag borde sy kuddar och två tvättpåsar, det stod på listan redan förra veckan. Borde även ta mig an tvättberget.Vad var det för en skärm?Jag är väldigt väldigt väldigt glad idag, fick ett mail från Helena Skarp, reportaget hemma hos oss har blivit sålt till Lantliv!
    Å vad roligt, stort grattis både till det sålda reportaget + KA!
    Gullfina skrev 2008-01-14 09:44:19 följande:
    Hej alla goa flickor!Man hinner ju inte med att vara här så mycket nuförtiden. Hoppas att det är bra med er.Kramis
    kram!
  • MiaMariah
    gemelli skrev 2008-01-14 16:51:37 följande:
    Åååå skulle behöva smakråd nuuuuu.Håller på att putsa våran mur, murstock! Ska vi behålla den som den är eller måla den vit?
    behåll!
    Sylt skrev 2008-01-14 17:21:20 följande:
    tjenehej!Har burit på en hostig bebis i tre dygn, är trött.... Har varit på barnakuten o det var ett virus, ev förkylningsastma. Låååångt inne är jag sugen på att fixa hemma, men orken räcker inte ut i armarna gem --> Svårt... , men jag säger nog vit... överraskande nog Jag har förresten också fyndat! Köpte ett skåp för 300pix som mannen skall hämta på ons. Han vet inte om det än, han har varit i Kanada o kollat hockey sen i torsdags *surprise, surprise*
    ajdå, stackare!
Svar på tråden Vita hem del 6