Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Mori skrev 2008-01-06 19:06:23 följande:
    MiaMariah: ÅH! Såg fotot nu! Tusen och åter tusen tack!!! Är det okej om jag sparar fotot?LCroft och Busan: Tack!Bea: Underbar sång! *ASG* VSM: Så mysig det ser ut!KajsaM Så fina hjärtana blev Ser gulligt och hemtrevligt ut!Ni som pratade om Elsas hem. Jag beställde dockservisen innan jul till dottern och det var inga problem där. Tog ett par dagar efter att de fått betalningen bara.
    okej, vad bra! Det har varit många helgdagar nu, så det är väl därför det dröjer...
  • mimmi006
    Superrally skrev 2008-01-06 19:18:20 följande:
    Hej! Är inne och läser i tråden så gott som dagligen och vill tacka för all inspiration - vårt hem har blivit så mycket hemtrevligare sedan jag började inreda i vitt! Vill också passa på att ställa en fråga till er som har Elviras soffbord. Det verkar som det bara är 90 cm brett, och vi har en ganska bred tresitssoffa och jag funderar på om det skulle se litet ut? Det ser inte så ut på de kort jag sett, upplever ni det som litet? Undrar Mia
    Det är nog 120 cm långt, så jag tycker inte att det ser litet ut! Det är lagom stort!
  • mimmi006
    Superrally skrev 2008-01-06 20:43:05 följande:
    Typiskt, ställer en fråga och så blir jag utsparkad!! Tack för svaret mimmi006, blir så snurrig för på hemsidan står det att det är 92 cm brett (om jag förstår rätt)men jag tycker ju som sagt inte att det ser så litet ut, och 120 vore ju perfekt. Kanske är en ny modell! Får ringa och fråga helt enkelt!
    Jag mätte nu och det är 65 cm brett och 120 cm långt.
  • mimmi006
    Superrally skrev 2008-01-06 20:43:05 följande:
    Typiskt, ställer en fråga och så blir jag utsparkad!! Tack för svaret mimmi006, blir så snurrig för på hemsidan står det att det är 92 cm brett (om jag förstår rätt)men jag tycker ju som sagt inte att det ser så litet ut, och 120 vore ju perfekt. Kanske är en ny modell! Får ringa och fråga helt enkelt!
    Jag kollade på sidan och bordet ser mindre ut än mitt, så de har säkert ändrat måtten! Till det bättre
  • mimmi006
    VeroniQa skrev 2008-01-06 21:12:27 följande:
    Hej på er allihopa!Hoppas ni alla haft en underbar julhelg och ett gott nytt år Här är det väldigt lugnt på inredningsfronten just nuDen 2/1 fick Leo äntligen sin lillebror! Maximilian ska han heta och han är verkligen helt underbar Var bara tvungen att kika in å berätta det, får väl se när man har tid att börja pyssla här hemma igen men först ska iallafall julen ut!Ha en toppenkväll allesammans å kram på er
    Grattis! Vilken sötis!
  • mimmi006

MiaMariah- jag tycker att det är konstigt att föräldrarna inte ber mer om ursäkt och de borde erbjuda sig att ersätta idg på nåt sätt, det hör väl till god ton? Vi var bortbjudna i veckan och det var jättejobbigt. Jag vet inte hur många ljusstakar, assietter och prydnadssaker jag fick rädda, en del i sista stund. Jag kunde inte slappna av en sekund, jag skulle tycka att det var jättepinsamt om de råkade ha sönder nåt...

• mimmi006
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-06 22:26:16 följande:
    KajsaM: Jag hade inte heller bjudit in dem, när de gör på det viset. En enda gång har jag låtit bli att ge något tillbaka (som sonen gjort sönder) men då var det en leksak som stod i ett barnrum och som sonen omöjligtvis kunde veta att man inte fick lov att röra eller leka med.Flyttade ljusslingan till hallspegeln, minste sonen slog sönder min lampa jag haft på bänken under spegeln *surt*. Det blev riktigt mysigt.
    Fiiint! Här har det också kraschats en hel del lampor... det ser faktiskt rätt konstigt ut här, inte en krossbar pryl under 1 meter !
Svar på tråden Vita hem del 6