Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Himmelbit skrev 2008-01-04 19:21:01 följande:
    Mera övervåning!!!
    Det finns ju inget att visa! Men nu har panel satts upp och det konstiga projektet i sovrummet är beställt, så det kanske lossnar snart...
  • mimmi006
    Himmelbit skrev 2008-01-04 19:38:01 följande:
    Men du vet ju att jag är intresserad av minsta lilla spännande detalj däruppe!! Konstiga projektet i sovrummet!!?? Nu har jag missat ngt känner jag - vad är det??
    Det är en skum variant av panel som jag har hittat på! Jag vägar inte avslöja mer, för det kanske blir apfult! Jag vill se mer från er övervåning och veta mer om era planer...
  • mimmi006
    LinaoMatilda skrev 2008-01-04 20:01:24 följande:
    Pust! Jag städar och bakar och försöker titta in här. Springer omkring som en yr höna Men det gör inget för imorgon fyller jag 30 hihi. Jag är barnsligt förtjust i att ha födelsedag
    oj, vad roligt!! Jag passar på att gratta i förskott, i fall jag inte ser dig här i morgon! GRATTIS!
  • mimmi006
    LinaoMatilda skrev 2008-01-05 08:52:02 följande:
    Tack mimmamum!På dagen idag kommer släkten hit, och på kvällen ska jag ut på restaurang och partaj med mina tjejkompisar. Männen får stanna hemma och passa barnen Ska bli så skoj.
    Det låter som en toppendag, hoppas att du får superskoj! Skrattande
  • mimmi006
    gemelli skrev 2008-01-05 11:22:22 följande:
    Ni som målat IKEA´s akryllacksmöbler, vad har ni använt er av för färg?Jag har aldrig lyckat få det bra! Tänkte att jag skulle köpa den här stolen som första stol till Vide, www.ikea.com/PIAimages/37496_PE129484_S4.jpginnan vi köper Tripp Trappen. För jag minns att den inte var så bra första tiden....
    Vi har den där, men jag har inte målat den... kommer nog aldrig bli så heller! *lat* En kompis har gjort det och det blev jättefint! Om du bara slipar ordentligt först torde det väl inte vara några problem...
    Jag tycker att den är kanon praktiskt, vi har brickan till och det sparar både på bord och på torkning!
  • mimmi006
    gemelli skrev 2008-01-05 11:28:57 följande:
    Jaha va bra, är den bra att ha just den första tiden?Men tror du att jag ska välja oljebaserad färg, eller funkar det med vattenbaserad?
    Det funkar med vattenbaserad, men man kan ju inte ha den första tiden förstås ! Jag antar att du menar efter ett tag och då är det toppen med en sån stödkudde (uppblåsbar)...
  • mimmi006

Bea- jag känner igen det där... samtidigt är det svårt, för jag känner mig så kluven. Jag kan faktiskt dra på mig arbetskläderna själv och gå upp och jobba, men nu har det blivit mer och mer att arbetet är upppdelat. I och för sig vet jag inte hur man listar, men det kan väl inte vara så svårt... inte blir det lättare för att man aldrig provar heller!
    Det ultimata vore om man kunde jobba båda nångång, det tycker jag är roligt! Här har bygget dragit ut jättelänge också, så jag förstår precis hur du känner... det är tufft!

Svar på tråden Vita hem del 6