Vita hem del 6
Mimma, VSM- ja, de får leka med dem! Men jag får bita mig i tungan när det går för vilt till. Ägget har redan gått sönder...
Mimma, VSM- ja, de får leka med dem! Men jag får bita mig i tungan när det går för vilt till. Ägget har redan gått sönder...
VSM- ja, det har slagit mig! De är ju mina...
Barnen eller kaninerna?
Kickan07- försök att välja utan att bli impad av allt nytt och flashigt som finns! Välj klassiskt, så ni inte tröttnar fort! Det är mitt tips, jag borde ha följt det fullt ut och inte kompromissat !!
Kickan- jag kompromissade med trappen, jag ville ha en inbyggd med förvaring under, M ville ha det öppet. I badrummet hann jag inte med, blev en duschhörna och duschblandare som jag inte är nöjd med... Men jag är faktiskt nöjd med ganska mycket, vi hade flyt som valde rätt i andra fall! Vitt kök var tex helt ute då!
Kickan- för mig är det en dröm att bo i ett 20-talshus med mycket vita snickerier och detaljer. Jag tycker att det kan vara bra att gå tillbaks några år och se vad man tyckte om då och kolla på gamla favoritmöbler/ inredningar! Hoppas det gav nåt *svamlar*
Juliah_ Lisa började sova i den när hon bara var 2 år! Som en liten tuss i ena hörnet, vi bullade upp kanten så hon inte skulle ramla ur. Det har fungerat över förväntan...
Obs! Riktig rysare på TV! VARNING! Brandon I beverly hills är gammal och mördare (medium)
Jag är här nu!
I wish!
Jag blir så trött på mig själv... shoppade idag och kommer hem med påsarna. Eftersom jag gärna vill att det ska gå fort, ställer jag ner påsarna (slänger) och krasch, så går kattens nya vattenskål sönder (ljusblå från Bruka): Sen hittar jag inte ett underbart nattlinne som jag hade köpt till Lisa, jag har antagligen GLÖMT påsen någonsatans *suck*.
Vad trött jag blir på mig själv! Klant.
Handlade nästan bara till halva priset idag, men det kom smolk i bägaren... *surar*