Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

mimmamum skrev 2008-01-06 17:59:29 följande:
    Jag gjorde denna till den lilla killen:
    Vad gullig! Jag som är bandfreak, undrar förstås var du hittat bandet?
  • mimmi006
    lasseliten skrev 2008-01-06 18:12:04 följande:
    Mimmi - tack för tipset om mattan förresten! Den blev super!!
    Vad roligt! Jag gillar den också, enkel och superbra pris! *vinkar från kylskåpet*

Fluffiga moln- å så skönt att känna så! Det gör inte jag... *fniss*... vill vara hemma längre och slippa stressiga morgonar, de är inget roliga....
  • mimmi006
    mimmamum skrev 2008-01-06 18:21:02 följande:
    Tusen tack alla!! NI ser väl att hästen är ljusblå?! Min sambo påstår att den ser vit ut, ljusblått är minsann mycket mörkare, enligt honom! Men ni vita tjejer håller väl med mig, detta är ljusblått!!Jag har fått ett underbart erbjudande om hemmahosreportage! Vi får se vad som händer, ingenting bestämt ännu!
    Liiite svårt att se på bilden, men om du säger ljusblå, så är den nog ljusblå... jag trodde att det var ljuset!
  • mimmi006
    lasseliten skrev 2008-01-06 18:25:21 följande:
    Mimmi - har H börjat på dagis? Eller är sambon hemma?
    Ja, båda går på dagis sen några månader tillbaka. Jag ska inte klaga egentligen, det går så bra så... har alltid lite ångest dagen före så här!
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-06 18:26:43 följande:
    Jag såg minsann med en gång att den var ljusblå! Vad kul med hemma hos repotage Mimma. Håller tummarna att det blir precis som du vill.Mimmi: Älskar ert kök! Ska vi byta?.
    Ja, det går väl bra!
  • mimmi006
    lasseliten skrev 2008-01-06 18:35:12 följande:
    Mimmi - jag har också lite vardagsångest! Ebbe har inte varit på dagis på länge..har varit sjuk och sen julledig. Känns nästan som att skola in honom på nytt! Hoppas bara att han inte tycker så! Imorgon ska jag börja plugga inför en omtenta. Känns sååå tråkigt! Skittråkigt ämne gör det inte bättre!
    Skönt att slippa tentaångest iallafall! Vad är det för ämne? Det går nog bra för Ebbe, men det blir nog en mini inskolning till... det var likadant med Lisa, men det gick jättebra!
  • mimmi006
    lasseliten skrev 2008-01-06 18:51:13 följande:
    Mimmi och VSM - kursen heter Geografi, vetenskaplig teori och arbetsmetod! Kul va?!
    nej, inte så värst... men samhällsgeografi var nog den bästa kurs jag har läst!
    Kajsa M skrev 2008-01-06 18:44:45 följande:
    mimmiJAg har köpt likadant band hos panduro
    aha, jag får kolla där då!
  • mimmi006
    Värsta Supermamman skrev 2008-01-06 18:54:40 följande:
    Du får nog ge sig själv nått riktigt saftigt i belöning Lasse! En  Roberts radio kanske?Nu finns mitt skrivbord målat och klart i bloggen, ni får gärna hjälpa mig att piffa det. Jag gillar inte alls stilen på sakerna. Vill ha lite renare och inte lika pluttiga grejer.
    Jag brukar ta bort allt löst när jag känner så och sen leta grejer som jag känner passar! Det bästa är om man kommer på en bild i huvudet eller ett ledord sså som man vill att det ska se ut. Bea är ju mästare att få sånt på print!
Svar på tråden Vita hem del 6