Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

LinaoMatilda skrev 2008-01-27 12:44:24 följande:
    Hej MiaMariah: Hur är det med dig idag? Läste din kommentar om att du är billig i drift hihi
    Jodå tack, här lyser solen så vi ska ut på en promenix strax. Hur är det själv? Hihi, jepp, det är jag det Flört Fast numera alkoholfritt då.
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-01-27 12:52:01 följande:
    Så tråkigt, men hoppas det löser sig. 20 mil är för mig inte långt alls, mina flyttar har handlat om att flytta typ 100 mil Men jag förstår att det känns.
    Skönt att höra!
    23årigmamma skrev 2008-01-27 13:10:12 följande:
    Titta in i mitt sovrum under galleriet, jag satt precis upp en vit spegel och lite annat där. Så nöjd!Kika gärna in och kommentera.Nu är det så romantikst där inne. Nästa projekt är en taklampa där inne, funderar på en skomakarlampa i glas, vad tror ni?kram
    Vad fint! Låter fint med en skomakarlampa i glas dessutom.
  • MiaMariah

mimmi - vilket fint skåp du fick tag i!

linaomatilda - fina möbler du funnit!

lillafruluva - har du bild på lådan?

fotograf K - mja, sisådär tycker jag..

• MiaMariah
    Fotograf Karlander skrev 2008-01-27 20:46:43 följande:
    HallojJa jag funderat på det...man kanske kunnde haft blockljus på pidestalerna...Mmm får suga på det...Vi fick inte Huset
    Vad tråkigt, beklagar verkligen, förstår att det måste kännas trist..
  • MiaMariah
    lillafruluva skrev 2008-01-27 20:49:26 följande:
    Här är telådan, har sett flera fina på nätet! Som denna:www.dotcomgiftshop.com/shopexd.asp
    Hmm.. Lite osäker på hur resultatet skulle bli men om du inte gillar den längre så har du ju inget att förlora.. Eller sälj den på Tradera och köp dig en ny!
  • MiaMariah
    Kajsa M skrev 2008-01-28 09:52:27 följande:
    Nu visar jag vad det blev av lapptäcket i bloggen!Välkommen!
    Vad fina kuddar det blev! Sån tur att du inte gjort dig av med täcket!
  • MiaMariah

Kajsa - men det är ju en fin tvättstuga! Lite linnetyg framför trådbackarna så slipper du titta på dem. Och kanske en fin tvålpump, en grön växt på diskbänken så blir det kanonfint!

• MiaMariah
    Kajsa M skrev 2008-01-28 13:08:50 följande:
    Det var snällt sagt. Så känns det inte när jag jämför med din! Mmm behöver ngt slags skynke, men hur sätter man upp det på en sån bänk?
    Ja, absolut, vitt, fräscht och snyggt - klassiskt! Det finns ju kardborreband du kan fästa på bänken och så sy fast andra kardborredelen på tyget - det är nog lättast..
Svar på tråden Vita hem del 6