Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita hem del 6

Kajsa o juliah - tack, hihi, efter en riktigt pissig dag igår så får det nog bli lite firande idag tror jag Skrattande

Kajsa - vajer är nog bättre då ja, det går säkerligen att fästa på nåt vis! Och förresten - en snygg läcker radio måste du ju ha också såklart! Skrattande Korgen kan du absolut ha framme, snygg!

LCroft - usch, stackars er..

Tussa - välkommen! Grattis till huset! kika gärna in hos mig om du vill!

• MiaMariah

Förresten, fick mail från Therese, Fridas gård. Min topsburk har kommit in så snart får jag den istället för den som kraschades om ni minns! *glad*

• MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-01-28 14:58:21 följande:
    LCroft: VIlken tur att du inte har blivit sjuk, skönt för er att magsjukan är förbi!MiaMariah: Så tråkigt att du hade en pissig dag igår, bra iaf att det känns bättre idag. Bra att du får ny burk!
    juliah skrev 2008-01-28 14:59:39 följande:
    Kajsa, jaa en radio är ett måste!Lynn,jag återkommer i tapetfråganFörstpr att du blir glad Mia, härligt att den kommer in igen.lasse, jag har helt missat att E haft det jobbigt. Det har ju inte gått så lång tid ännu, en stor händelse i livet att börja dagis. Är så nervös inför våra barns dagisstart.
    tack! ja, eller får och får, jag får ju betala den ju själv då..
  • MiaMariah

Kajsa - kom på nåt mer - en Pappelina eller annan snygg matta också får du ju unna dig (om du inte redan har det då vill säga..

• MiaMariah

Har pratat med maken, han tar hem lite mat istället för den där semlan, kan inte låta bli att tänka på all vispgrädde som definitivt sätter sig på mina redan omfångsrika lår Skrattande

• MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-01-28 15:10:11 följande:
    Jo, så det är klart du ska ha den. Men iaf Bra gjort att skippa semlan!
    Ja, bara lite surt att punga ut för nåt som vi från början fick i julklapp.. Fundersam

Tack, jag blev nästan lite stolt över att jag står över semlan Skrattande
  • MiaMariah
    Tussa76 skrev 2008-01-28 15:21:44 följande:
    Tack så mycket! Har kikat in och beundrat alla dina ursnygga inredningsdetaljer... blir så inspirerad!Just nu är det mest prylsamling som gäller här. Kn ju inte låta bli att köpa alla vackra saker jag hittar och bara längtar efter att få sätta igång i nya huset!
    Tack, tack! Jag gjorde likadant som du, innan vi flyttade till vår större lägenhet så samlade jag på mig lite grann.
    juliah skrev 2008-01-28 15:22:20 följande:
    Lina, ja. Jag kommer att tacka ja om lönen är rimlig *hoppas*: Jag hinner ju att arbeta som lärare senare, är 26 och har många många år kvar i yrkeslivet.
    Låter klokt. Gör det som du känner att du längtar efter. Du har ju läraryrket att "falla tillbaka på" och som du säger, många år kvar i yrkeslivet.

Jag själv är utbildad resesäljare men kommer att jobba inom inredningsbranschen framöver.
  • MiaMariah
    Kajsa M skrev 2008-01-28 15:39:45 följande:
    Tycker absolut att du ska nappa! Lärare kan du jobba som sen, om du tröttnar. Man har ju alltid sin utbildning i back-up! Jag skulle också hoppa på ngt annat ett tag, bara jag visste vad!
    Ah, ja, då förstår jag att du inte vill ha en dyr matta.
    abris skrev 2008-01-28 15:46:15 följande:
    ååå va jag älskar denna tråd jag är här inne varje dag, beroende framkallande, ni har så otroligt fina hem alla...ingen nämnd ingen glömdsååå himla inspirerande och det verkligen brinner i mina fingrar, vill göra så mkt mannen min blir galen är inte så bra på att skriva och säga till er att ni har fint, men gör det nusynd att så många har spärrade konton så man inte kommer in och får se mer än det ni lägger ut i bloggarna. den som vill får gärna bjuda in mig så jag får se mer av era vackra hem ha det så bra och tack för inspirationen och deérna jag får!// Linda
    Välkommen! Mitt konto är inte låst så in till mig kommer du om du vill.
    malins79 skrev 2008-01-28 15:38:51 följande:
    Saga har öroninflammation, så hon fick pencilin.Jag har spraymålat lampfoten men behöver spraya lite till, men fy vad det luktar, fast jag varit i källaren så tycker jag det luktar i hela huset.Kör en omgång ikväll när barnen sover så den värsta lukten försvinner under natten.
    Stackare men bra att hon fick penicillin.
  • MiaMariah
    numberone skrev 2008-01-28 21:40:19 följande:
    JAAAAAAaaaaaaaaaaaa den är det..... där finns en byrå som är precis som min som jag håller på att fräscha till nu som är hundra år gammal (på riktigt) Helt galet att de tar 2200 dk måste det vara.....
    Oj, vad skoj att se en likadan!
Svar på tråden Vita hem del 6