Kajsa M skrev 2008-01-28 15:39:45 följande:
Tycker absolut att du ska nappa! Lärare kan du jobba som sen, om du tröttnar. Man har ju alltid sin utbildning i back-up! Jag skulle också hoppa på ngt annat ett tag, bara jag visste vad!
Ah, ja, då förstår jag att du inte vill ha en dyr matta.
abris skrev 2008-01-28 15:46:15 följande:
ååå va jag älskar denna tråd jag är här inne varje dag, beroende framkallande, ni har så otroligt fina hem alla...ingen nämnd ingen glömdsååå himla inspirerande och det verkligen brinner i mina fingrar, vill göra så mkt mannen min blir galen är inte så bra på att skriva och säga till er att ni har fint, men gör det nusynd att så många har spärrade konton så man inte kommer in och får se mer än det ni lägger ut i bloggarna. den som vill får gärna bjuda in mig så jag får se mer av era vackra hem ha det så bra och tack för inspirationen och deérna jag får!// Linda
Välkommen! Mitt konto är inte låst så in till mig kommer du om du vill.
malins79 skrev 2008-01-28 15:38:51 följande:
Saga har öroninflammation, så hon fick pencilin.Jag har spraymålat lampfoten men behöver spraya lite till, men fy vad det luktar, fast jag varit i källaren så tycker jag det luktar i hela huset.Kör en omgång ikväll när barnen sover så den värsta lukten försvinner under natten.
Stackare men bra att hon fick penicillin.