Vita hem del 6
knyttis, spännande. Vad har du planerat för hans fina rum då?
Frupuffen, ja, men mindre bra att gå tillsammans med en butiksägarinna. Jag kommer att tvinga henne ta in alla mina favoriter!
knyttis, spännande. Vad har du planerat för hans fina rum då?
Frupuffen, ja, men mindre bra att gå tillsammans med en butiksägarinna. Jag kommer att tvinga henne ta in alla mina favoriter!
syltan, jag är en kvinna av stål, fixar lätt 17 grader på bottenvåningen, på med raggisar och tjocka tröjor på ungarna
nublu, så lite så!
lina, ja men med tanke på exakt vilka absurda summor man faktiskt betalar i el så får man lov att snåla lite. Minns att jag gnällde på elen när jag bodde i lgh. Hihi, det går ju inte ens att jämföra med de räkningar vi får nu.
Och nej, raggsockor har ingen dött av
Hjorthan, så duktig du är, vilket pilljobb!
Förklädet var ju bara för sött!
Lcroft
Jag brukar allt som oftast ha lite lärarinnelook som matchar kaveln väl. Men jag tippar också på att du smälter!
mimma, jag har samma dilemma som du. Det blir dyrare och dyrare. Jag är så glad åt mitt ladfynd, gratis! Om du måste köpa något så köp en blomma, ngt som du kan fixa till på loppis. Annars är bläddra i gamla inredningstidningar alltid lika roligt tycker jag.
Kajsa, hoppas du blir bra snart och klokt av dig att ta det lite lugnt. Det kommer att komma med i lantliv till jul
mimma, ett till tips: Virka! Gör färdigt mormorsfilten som du håller på med.
Jag hålle rpå med en ganska stor pläd till Elle just nu.
Kajsa, jaa det är fantastiskt roligt!
Hmm, blir nyfiken på blommiga tyget *kilar till stoff och stil*
mimma, å så roligt! Snabbt jobbat!
Måste kännas underbart skönt. Jag vet det där är ett elände att inte ha tillgång till badrum. Har varit med om det i två vändor, först stambyte i lgh och sedan renovering här.