• juliah

Vita hem del 6

mimma, har du tagit tag i virkningen?

lasse, jag frågade i bloggen men frågar här också. Trummorna, var har du köpt dem?

• juliah

Lcroft, ska dina barn flytta hemifrån? Det ska inte mina Skrattande

nublu, jag är lite småintresserad, minns du något pris?

syltan, så fräckt! Usch!

Krya på er alla sjuklingar!

• juliah

mimma och syltan, ni har inte en chans mot mig *slåss hårt*!

Nublu, låter bra med ett gäng, jag är också intresserad av tre st.

lillafruluva, det var en bra idé, så kan syltan och mimma göra Skrattande

• juliah

mimma, meen då, den vita blusen har jag missat. Den rosa ligger på posten och väntar. Superfina!

lcroft Skrattande

• juliah

Godmorgon,

*förvirrad* Nya namn, nya bilder...nåja jag lär mig nog snart!

jezzica, huu så hemskt. Tur att maken inte skadade sig!

Idag är det städdag. Hoppas på uppehåll så att man kan vara ute en bra stund

I vårt gästhus börjar sovloftet bli färdigt, panel på väggar/tak och trägolv som ska bli vitt. En vägg har fått ett gammal infällt fönster som tillhört vårt hus som vi hittade i vår lada i helgen.
    Sänglampor, taklampa, säng och sängkappa är inhandlade.

Vad ska alla hitta på idag?

• juliah

mimma, ja visst blir dagarna långa. I princip hela hösten har maken kommit hem runt 19 tiden och det känns!

Vänta så ska jaj slänga in en bild på panelen som egentligen är ett golv. Mycket dyrare men maken fick någon konstig fix idé om att han inte vill ha springor där flugor och annat skräp kan ta sig in Skrattande

• juliah

Men det ska vara åt andra hållet, lodrätt. Vi har endast målat med ett par lager grund och det är så det ska få vara.
  • juliah
    IMG_5354.jpg

Öppningen till höger är igenbommad nu med infällt gammalt fönster, på vänster sidan kommer en trapp.

Enji, ja det är inte mycket att göra...runt 17 tiden ör det som allra värst tycker jag, se till att barnen får i sig lagad mat, underhålla två tröttisar osv.
Svar på tråden Vita hem del 6