• juliah

Vita hem del 6

mimma, nej det var jag som la in bilden fel, det blir stående och så blir det rätt maffiga socklar till. Blir nog snyggt!
    Jag har faktiskt inte lagt mig i alls i det bygget.Det enda jag tipsade om var infällt fönster för mer ljusinsläpp...

• juliah

knyttis, hihi ja precis så. Det finns ett fönster på loftet men vi vill ha in mer ljus så därav ett till fönster men inomhus så att säga.
    Hoppas du blir bra snart igen och att det går bra med din lilla hemliga utflykt!

lasse, tack! Svårt att se hur det ska bli av byggbilder men med lite fantasi så.
    Jättefin bild på er.

lillafruluva, hoppas du fyndar någor skojigt!

Duva, kan tyvärr inte hjälpa dig.

• juliah

lasse, jippiii för dig. Finns det något bättre än fynd som dessutom är gratis?Skrattande

• juliah

syltan, låter härligt med  sömn och alla dina projekt!
    Jag har åkt på att spara rätt mycket av barnens kläder(makens order), undra varför....?SkrattandeFundersam
    Ja det blir stort, annars finns även plats i tvättstugan, funderar på att släpa dit en madrass (mamma ska bara tvätta lite)Skrattande

Tack lcroft! När börjar du arbeta?

• juliah

Malwa, håller med! Är så glad åt vår härliga tråd.

mimma, det blir ett furuplankgolv som målas vitt.

abris, tack snälla! Ska fundera på fler sebra ställen.

jezzica, jag rensar ofta bland barnens saker och är väldigt osentimental. Här finns snygga leksaker, och fula. Huvudsaken är ju att barnen får ha sina favoriter kvar.
    Snygg förvaring löser det mesta!

summer, jag tycker om råvitt!

• juliah

jezzica, skänk eller sälj! Vi har en leksaksförmedling, dit lämnar jag allt vårt krafs. Det säljs och förmedlas till bättre behövande.

mimma, förstår att du längtar enormt!
    Kudden är en Greengate kudde. Jag har tjingat en likadan med stor, 65x65 som jag ska ha som myskudde i allrummet. Jag är ingen grön människa i vanliga fall men den var så pigg och fin.

• juliah

Måste lägga till att kuddarna var nedsatta till 50% *nöjd*!Glad

• juliah

lillafruluva, men oj vilken komplimang, tack!GladGenerad

mimma, usch så trist, håller tummen hårt att huset blir ert!

Peak, kontakta hans chef omedelbums! Vad är det för husfirma?

lillafruluva igen, vänta så ska jag länka en toppenbra beskrivning på boll. Jag har precis virkat en till emmasas lilla Alice.

Svar på tråden Vita hem del 6