Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Bra! Jag vet att de har haft dem poå nordhjem ganska billigt, men då utan upphängning
    Kajsa M skrev 2008-01-17 17:13:46 följande:

Mimmihållare och sladd medföljer står det!
  • mimmi006

Kajsa- de fanns visst inte kvar, hittade bara de här: www.nordhjem.dk/product.asp&sub=0&page=2

juliah- så fint det låter! vill se!

Peak- vad kul med formex, räknar med att du kommer med en utförlig rapport!

Nån dataexpert inne? Jag kan inte komma in på msn eller hotmail... kan man ha tryckt på nåt konstigt eller? Det var likadant igår!!

• mimmi006

Går inte alls! Jag fattar ingenting, kommer inte ens in på hotmail!?

juliah skrev 2008-01-17 18:49:36 följande:
    mimmi, hur går det med msn?numberone, det är därför man åker på Formexmässa
  • mimmi006

Borde funka med pepparmint? Jag blev också loppissjuk, det var länge sen jag kom iväg på en nu!

lillafruluva skrev 2008-01-18 07:09:25 följande:
    God morgon!Idag är det lite plock, ska försöka hinna köpa garn och gå på loppisen. Men viktigast av allt är att jag ska hämta köksmöblerna och sen ska jag hinna köpa färg till dem! Mmm, maränger! Jag vill göra med polkasmak, finns det sådan essens(eller hur det stavas)
  • mimmi006

smarr smarr! Jag ska nog också baka såna, de är som godast när de är lite varma och sega.

Juliah- jag får nog ringa kundsupport, hoppas det räcker med det! Det kanske är nåt fel på servern... eller har Hugo ställt om datorn, det har hänt förr

• mimmi006

God kväll! Är inne en snabbis innan P3 guld galan, ska försöka läsa ikapp lite!

MiaMariah- jag har tyvärr inga tips, men Verner och Verner brukar ha bra och tyvärr dyra köksprylar!

Sylt- vad hittade du på Åhléns? Plåtburkar?

• mimmi006

Japp, de är himla fina... synd att inte min plånbok är full av pengar, annars skulle jag ha köpt en hög. Det blev en prickig kökshandduk och en vit linnelöpare istället!

Svar på tråden Vita hem del 6