Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Jag säger detsamma! Jag gick och lade mig sent igår, så det kändes overkligt att gå upp idag...

Jezzika skrev 2008-01-19 06:50:53 följande:
    Tur att det finns fler vakna *gäsp*
    Enji- jag vet inte, jag kanske ska vara barnvakt åt en FEM dagar gammal bebis! Så jag planerar inte in något annat idag, så jag kan vara redo!
  • mimmi006

Nu börjar det blåsa ordentligt här! Hur går planerna för imorgon?

juliah skrev 2008-01-19 07:07:43 följande:
    Enji, samma här!mimmi, och så ska vi inte glömma morgondagens mässa
  • mimmi006

Ja, vad kul!!!

Enji skrev 2008-01-19 07:16:50 följande:
    Nu ska jag visa er min hall.. så ska ni få ge mig lite ideér om ni orkar tänka så här tidigt på morgonen
  • mimmi006

Enji- nu ska jag svamla lite, hoppas du hänger med! Jag skulle vilja få in lite mer textilier, en matta under byrån och en bänk någonstans där man kan ta av sig skor. På bänken skulle det ligga en filt eller ett skinn eller kuddar. Garderoben är smart och fyller sin funktion. Stämmer handtagen på den in med resten av inredningen?

• mimmi006

Vi har leksvik bänken och jag är nöjd med den! Nordal har en jättefin bänk med förvaring under, skjutdörrar. Jag menar en liten matta framför byrån.

• mimmi006

Jag letar element, vi ska eventuellt ha två modell äldre däruppe och sen vanliga med elementskydd. Vet ni var man hittar gamla eller designade element?

• mimmi006

Å tack! Jag kommer pronto, om inte rörmokaren här har några på lager! Det svåra blir nog att hitta ett par fräscha...

juliah skrev 2008-01-19 07:46:01 följande:
    mimmi, nacka byggnadsvård har jättesnygga. Jag är din guide!
Svar på tråden Vita hem del 6