Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Vita hem del 6

Schnuckums skrev 2008-01-25 16:51:41 följande:
    Säger som MiaMariah. Säg då att det är GRATIS för det är ett magiskt ord. DEt var ju jättefint, undrar varför de skänker bort det?
    Antagligen för att det är tungt och de inte vill ta med sig det i flytten. Jag köpte ett nästan likadant för ett par månader sen för 200:-. Det blev superfint vitt.
    Hur mår lilla Matilda?
  • Det ljuva livet
    Schnuckums skrev 2008-01-25 17:00:37 följande:
    Jo, det är klart. Tänkte inte på det!Jo, Matilda håller på att få tand nr 2 nu så det är lite gnälligt och kämpigt här. Annars så kryper hon inte utan rullar, rullar över trösklar nu mellan rummen. Sen älskar hon sin gåstol som hon nästan springer fram med. Hundarna få vara på sin vakt och slänga sig åt sidan när hon kommer i full fart. Det är himla kul tid.Tack för att du fråga.Hur är det själv och med  familjen?
    Åh, så mysigt det låter med en liten . Familjen mår strålande och jag är sugen på en bebis till
    LinaoMatilda skrev 2008-01-25 17:02:45 följande:
    DLL: Var det bra med din pojkes tänder?
    Söt du är som frågar. En tand var lite lös och han är antagligen öm i hela munnen. Men annars ingen fara.
    LinaoMatilda skrev 2008-01-25 17:03:24 följande:
    ..och..DLL: Klart du ska ha skåpet! Säg att du ska förvara det åt mig tills jag hämtar det
    Bra, då har jag en plan
    Kajsa M skrev 2008-01-25 17:05:34 följande:
    hihiDOLLY: Jag tycker du ska öppna skåpsbutik. Köp på dig ett lager gamla billiga skåp, måla dem vita och sälj dem för flera tusen! *Funderar på affärsidéer*
    Visst hade  det varit kul ! Fast det är så rackarns tråkigt att måla, jag får skaffa mig kontakter. Vad härligt det låter med sälen. NJUT!
  • Det ljuva livet

Lcoft: Jag flyttar med dig . Öppnade du några skåp och lådor? *Ruffa har erkänt för mig att hon har det lite stökigt där .* Hur har första veckan på jobbet varit? Och hur har det gått för Ida på dagis?

• Det ljuva livet

Lasse: Den bloggen har jag missat, adress tack!

Juliah: Dålig stil!! Kan du inte ringa och skälla lite?

Här är en av mina nya kuddar, den gröna från Himla:

Hittade filten som vi  ville ha i julas, ni vet den som det stod i Lantliv att den var från rusta, för halva priset men blev snål och köpte den inte.

• Det ljuva livet
    Svar på #19100
    Malins79:Vad härligt att ni får det gjort. Är helt klart värt pengarna!
    lasseliten skrev 2008-01-25 18:45:38 följande:
    Dolly - mimmi listar den i sin blogg. En av hennes 10 favvisar. Heelt underbara bilder som sagt! Eller vänta, jag länkar... bodil-bo.blogspot.com/
    Fantstiskt fina bilder!!
  • Det ljuva livet
    Himmelbit skrev 2008-01-25 19:25:58 följande:
     Stod det bortskänkes.........
    Ja!! Galet eller hur! Jag har smsat ägaren och det ska komma nån och titta på det imorgon. Om de inte vill ha det så SKA jag ha det. *men vem vill inte ha ett sånt helt gratis så jag får det säkert inte*
Svar på tråden Vita hem del 6