Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Vilken söt ny himmelbit!

Himmelbit skrev 2008-01-18 20:29:26 följande:
    Nej, jag tror inte att det går att göra något bra av dem tyvärr..... Lika bra att du skickar dem till mig direkt!! *snäll och omtänksam* De är suuuuuuperfina!!!
  • mimmi006

Vem vill inte det? Jag tog den vita, tycker att de är toppen!

Sylt skrev 2008-01-18 21:32:45 följande:
    Löparen höll jag också i, velade mellan linnefärgad o vit = tog ingen Vill vara ekonomiskt oberoende (och ändå handla på Åhlens rea )
  • mimmi006

Jag såg precis det också! Norra götaland ska visst drabbas värst *laddar mobilen och fyller på vatten*

Himmelbit skrev 2008-01-18 22:46:48 följande:
    Imorgon hade jag tänkt att sonen och jag skulle ge oss iväg på en shoppingtur. MEN nu är det ju stormvarning - typiskt!! Kanske inte rätta dagen att ge sig ut med bilen 14 mil?! Nytt i bloggen!
  • mimmi006

Japp! Jag har massor som jag borde pyssla med... måste börja med elementskydd snart. Hur går det för dig? Några nya bilder?

Sylt skrev 2008-01-18 23:06:27 följande:
    .... då får man väl vara inne o måla lite....
  • mimmi006

Haha... kunde du inte ha faxat den?

Sylt skrev 2008-01-18 23:28:10 följande:
    Jag försökte mmsa en bild t mimmi för många dagar sen, men tant hade inte mobilen igång
  • mimmi006

En väldig undanflykt. Tror snart inte på tomtar, igelkottar eller skåp ...

Himmelbit skrev 2008-01-18 23:51:21 följande:
    Ska vi gå med på det Mimmi?! Känns som en undanflykt va?!
  • mimmi006

Sylt- jag slutade aldrig att tro...

Lynn- lycka till idag! Vad kul att det äntligen är dagen F som i Flytt!

Enji- vad tog du för fin färg på KA? Hur går det med huset?

• mimmi006

Enji- det låter bra, ni borde väl känna av stormen först... Vilken bra smak din make har! Jag är inte en bakande människa, men OM jag får en KA kanske jag blir!? Helst skulle jag vilja ha en ljusblå eller rosa, men det skulle bli en vit här till slut också!

Svar på tråden Vita hem del 6