Inlägg från: mimmi006 |Visa alla inlägg
  • mimmi006

Vita hem del 6

Himmelbit skrev 2008-01-19 09:12:34 följande:
    Mimmi - fin kudde! Men du, håll i slantarna ett litet tag till...
    Ja, det ska jag... eller kanske inkassera en lön (?) först! Tänkte inte på att M gjorde dig sällis i natt, han måste vara jättetrött nu!
  • mimmi006
    livet från ljusa sidan skrev 2008-01-19 14:23:05 följande:
    vassego! Jag har bytt nick, hette förut jezzzica men jag ville ha ett lite mer inspirerande namn döpte den efter min blog..
    Bra, det är svårt att hänga med här i svängarna! Är det nån mer som har bytt nick?
  • mimmi006
    LinaoMatilda skrev 2008-01-19 17:25:46 följande:
    Hej på er.Helt OT men måste skriva av mig. Igår skulle jag träffa några väninnor på kvällen och gå på teater. På dagen fick jag reda på att en av mina vänners systerson hade omkommit kvällen innan, 10 månader gammal. Helt ofattbart. Vi tillbringae kvällen tillsammans iaf och det var skönt att kunna prata om det, även om jag nog alfrig längtat efter mina egna barn mer än då. Livet är så skört.
    Men så tragiskt... jag får en klump i halsen när jag tänker på den stackars familjen och hur orättvist livet kan vara Ledsen
  • mimmi006
    nublu skrev 2008-01-19 19:07:26 följande:
    Jag var inte så förtjust i HDs monter och blev inte köpsugen alls. Jag tror att det beror på att deras saker är snyggast i blandning med annat annars blir det liksom "too much".Madam Stoltz har en härlig monter (fast den var finare på CPhome)och PB Homes monter är också läcker.Juliah: Testa Årechoklads citrontryffel med vit choklad i morgon - dödsläckert!
    Hmmm... undrar om det är fler nätbutiker som äntligen tar in PB Home nu... Oskyldig
  • mimmi006
    juliah skrev 2008-01-19 19:18:02 följande:
    nublu, hallontryffel lät inte såå äckligt heller nej.Ok, då kan jag släppa bokstäverna. Ingen som tar in ändå  PB home vet jag ingenting om, är det möbler, småplock?
    Möbler, mycket vittvitt, vackra, enkla speglar med slipat glas, lyktor.... Ta gärna en katalog om du hittar, jag har sett en med möbler i... Mitt drömskåp är därifrån förresten!
Svar på tråden Vita hem del 6