Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Men då ligger jag ju bara ner inte springer runt och hoppar och skuttar =D moahahaha

1 och 1 är 3 skrev 2007-12-01 14:56:39 följande:

JA!!! se de som att du går å lägger dej tidigt
  • Bellahhh

Gött! Men nu blev jag seg, såå trist väder, tror jag skiter i det ;( Hahaha

1 och 1 är 3 skrev 2007-12-01 15:01:12 följande:

Jag sover ganska vilt Nej tjejen! de e ingen fara en kväll jag op den 12 dec ju och va utan bh på nyårsafton
  • Bellahhh

Stackars dig *kramisar*

Jag lixom skrev 2007-12-01 18:39:09 följande:

Hej! Nee, på onsdag ska jag träffa honom. Jag är lite nervös. Det känns ju lite suck om det skulle va någe strul med det bröstet oxå, det räcker lixom med kapselbildningen jag har på det vänstra...
  • Bellahhh

Hej tjejer nu har det snart gått 5 veckor sedan min op och när jag skulle byta tejp idag var det lite varigt och kanterna på det ena ärret var inte riktigt läkte det var ett sår som var lite större det såg inte djupt ut men...vad ska jag göra? Hur fort läkte era ?

• Bellahhh

Okej har inte haft någon bh på bara linne och det har torkat nu, de börjar väl inte hänga när man går utan bh ett par dagar? Jag är ju bara hemma.. det ena ärret är jättefint och smalt fast där det slutar är det är litet sår, det andra är helfult och två småsår på och formen på det ena bröstet är fortfarande konstigt som "double bubble" vet inte vad jag kan göra åt det? Bara vänta eller ? Gunnar säger att det ska gå bort av sig självt, men jag har inte sett någon skillnad sen han såg bilden..

mandala skrev 2007-12-06 17:35:43 följande:
    Kikar in lite snabbt, hinner inte riktigt med nu när jag jobbar. Det jag tror Gunnar skulle sagt är att inte tejpa där det är lite sårigt utan vänta till det är torrt, kanske att det kan bli en skorpa och om du får det ska du inte tejpa förrän skorpan har trillat av av sig själv. Lufta mycket. Ska du gå ut sätt då över en kompress så det fortfarande luftas utan att det retas av kläderna.
  • Bellahhh

Tack för dina svar gumman =D

mandala skrev 2007-12-07 18:55:45 följande:
    Tror ändå att du kan vänta. Det lär ju inte vara något han gör nåt åt på en gång. Om det skulle vara en db så fixar han väl det när ärren läkt bättre skulle jag tro. Alla har sen fina ärr om man jämför med mig så det blir säkert bra. När sen såren försvinner så kommer säkert ärren läka o bli fint/finare. Sen tror inte jag att de börjar hänga för att du går utan bh nån dagar. Jag har med varit utan i samband med luftning o så.Vi får väl se hur vi ser ut om 10 år
  • Bellahhh

Åhh nu har jag fått små finn liknande pluppar lite överallt, där den första tejpningen/bandaget satt, runt brösten och under, emellan brösten vart det prickigt direkt när jag tog av tejpen men nu har det kommit under..På magen liksom och flera veckor efter! Nån annan som fått så ?? Mina ärr läker ju inte heller, enligt Gunnar har jag reagerat på stygnen som lossnar nu, men det har blivit bättre iaf.

• Bellahhh

Men nu har jag ju ingen tejp ? Jag har micropore annars..

socute skrev 2007-12-09 20:10:39 följande:
    vissa tål inte tejpen.. jag tålde den inte .. det finns dyrare å bättre tejp än micropore 3 elr vad den heter..
  • Bellahhh

Hur går allt för dig ? Allt bra ?

mandala skrev 2007-12-14 12:43:29 följande:
    Fliker in, har inte läst på länge mer än nån enstaka inlägg, men jag har cohesive 1 o det är dem mjukaste.
  • Bellahhh

Hur går allt för dig ? Allt bra ?

mandala skrev 2007-12-14 12:43:29 följande:
    Fliker in, har inte läst på länge mer än nån enstaka inlägg, men jag har cohesive 1 o det är dem mjukaste.
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3