Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3
Men då ligger jag ju bara ner inte springer runt och hoppar och skuttar =D moahahaha
1 och 1 är 3 skrev 2007-12-01 14:56:39 följande:
Men då ligger jag ju bara ner inte springer runt och hoppar och skuttar =D moahahaha
1 och 1 är 3 skrev 2007-12-01 14:56:39 följande:
Gött! Men nu blev jag seg, såå trist väder, tror jag skiter i det ;( Hahaha
1 och 1 är 3 skrev 2007-12-01 15:01:12 följande:
Stackars dig *kramisar*
Jag lixom skrev 2007-12-01 18:39:09 följande:
Hej tjejer nu har det snart gått 5 veckor sedan min op och när jag skulle byta tejp idag var det lite varigt och kanterna på det ena ärret var inte riktigt läkte det var ett sår som var lite större det såg inte djupt ut men...vad ska jag göra? Hur fort läkte era ?
Okej har inte haft någon bh på bara linne och det har torkat nu, de börjar väl inte hänga när man går utan bh ett par dagar? Jag är ju bara hemma.. det ena ärret är jättefint och smalt fast där det slutar är det är litet sår, det andra är helfult och två småsår på och formen på det ena bröstet är fortfarande konstigt som "double bubble" vet inte vad jag kan göra åt det? Bara vänta eller ? Gunnar säger att det ska gå bort av sig självt, men jag har inte sett någon skillnad sen han såg bilden..
Tack för dina svar gumman =D
Åhh nu har jag fått små finn liknande pluppar lite överallt, där den första tejpningen/bandaget satt, runt brösten och under, emellan brösten vart det prickigt direkt när jag tog av tejpen men nu har det kommit under..På magen liksom och flera veckor efter! Nån annan som fått så ?? Mina ärr läker ju inte heller, enligt Gunnar har jag reagerat på stygnen som lossnar nu, men det har blivit bättre iaf.
Men nu har jag ju ingen tejp ? Jag har micropore annars..
Hur går allt för dig ? Allt bra ?
Hur går allt för dig ? Allt bra ?