Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Viffy skrev 2008-01-18 15:10:12 följande:
    Bellahhh: Vad har du fått för bh-storlek?
    Har faktiskt inte köpt någon riktigt ännu men jag skulle gissa på full C eller liten D
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Helajni skrev 2008-01-18 22:21:27 följande:
    Blev lite lack på min kirurg som sa att jag skulle vänta till åb efter 6 månader o se om det försvunnit av sig själv... Det är jag 99% säker på att det INTE kommer göra. Har inte gått på ngt mer om det.Nu när jag tittar på bilder från precis efter op så ser jag att man kunde se det redan då, fast jag inte såg det förräns ngr veckor efter.Har du varit till din kirurg så han har tittat på det?
    Nämen! Vart gjorde du ? Jag vi har mailat varran han sa 3 mån annars öppnar han upp å ordnar!
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    inferno skrev 2008-01-19 13:57:44 följande:
    Svar på #1635När jag förstorade mina bröst för 8 år sedan la man snittet i vecket under brösten och det blev jättebra men det är nog ingen som gör så längre.....vet inte alls hur det blir från bröstvårtan, aldrig hört talas om det faktiskt. Varför inte i armhålan då???
    Nästan alla i den här tråden lägger ett snitt under bröstet ink. mig själv och det är 2 månader sedan ;)
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Manuellas Mama skrev 2008-01-19 14:09:39 följande:
    Oh tack för att jag fick uppmärksamhet här Jo jag ville från början ha det från armhålan men Dr tyckte att min ena bröstvårta var större än den andra så han vill förminska den och via den vägen bestämde vi från bröstvårtan.Hmm nu blir riktig skraj asså.Men när jag kollar på bilder så ser jag att bröstvårtan blir mer markerad omni förstår hur jag menar.Men jag vill ju veta hur det blir om jag går upp i vikt eller om jag ska skaffa fler barn om vårtan töjs ut och blir äcklig...hmm??
    tror inte du behöver oroa dej för vårtan mina töjdens inte ut av op:n å jag hade a-kupa och la 450 cc
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Manuellas Mama skrev 2008-01-26 13:00:06 följande:
    Ahha och det menas att jag har lagt massa pengar för att jag sedan ska fortsätta med mina vadderade BH:ar En fråga till alla: Om man nu blir missnöjd med storlek kan man typ "reklamera" eller göra ngt åt saken eller är det kört....typ att man får gilla läget....
    du får nog gilla läget :) Jag hade gärna velat ha mina större men nu blev det såhär.
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Jag lixom skrev 2008-02-06 08:25:06 följande:
    Så...Nu är jag klar.Blä och urk...=(Jag önskar att jag kunde spola fram tiden några veckor.Jag gjorde min andra operation igår, tog bort min kapselbildning.Jag fick höra att det var ett enkelt ingrepp och att det inte skulle behövas så mycket...Sen när allt var gjort fick jag ju reda på att det är nästan samma op som görs bara det att man inte behöver göra någon ny ficka lixom.Jag vaknade upp med dränage den här gången oxå.Jag hade hysat ont som dom pumpade i mig ketogan vid 2 tillfällen plus några andra piller.Jag fick stanna kvar på sjukhuset några timmar mer än plnaerat då det började blöda i dränet helt plötlsigt.Men vid kvällskvisten var jag hemma. Det första jag gör när jag kliver ur bilen är att spy i garaget *pinsamt*Natten var hemsk, visste inte hur jag skulle sova, det gick inte. Hur jag än låg gjorde det ont. Kunde inte ha armen mot kroppen för det gjorde så ont i bröstet, sen fick man ont i ryggen för att man inte låg ordentligt.*suck*Nu är man tillbaka på ruta ett känns det som. Inga lyfta, inget bärande mm.Saker jag hade räknat med att kanske få göra i mnindre utsträckning. Har ju 2 barn att ta hand om så nu får vi lösa det bäst vi kan...Låter jag neggo?=)Nerå, det går över *L*
    Nej fy stackare ! Jag ska korrigera på lördag och har fått höra att jag ska bli i stort sett som vanligt....
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Helajni skrev 2008-02-06 19:21:34 följande:
    Bellahh, rapportera gärna efter korr, nyfiken då vi hade på ett ungefär samma problem har jag för mig./Helajni
    Japp har du inte fått hjälp än?
    Jag lixom skrev 2008-02-06 19:31:37 följande:
    VAd är det du ska korrigera?Hoppas att det går bra, vilket det till 100% nog gör!=)
    Inget stort lite bubblor och typ 2 mm ner än det andra bröstet, och det har liksom tappat lite form då...Dålig på att förklara.
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Nu har jag ju gått och blivit förkyld och fått världens fetaste munsår :( Det blir nog ingen op på lör...

Min familj är finast
  • Bellahhh

Hej tjejer nu är jag off till lite korrigering, i lokalbedövning, tre feta sprutor in i mitt "lilla" bröst, å jag som e spruträdd ;( Hehe! Men man får käka nu va? När man inte ska sövas? Hjälp jag mkt mer nervös nu än sist tänk om det gör lika ont igen :(

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Jag lixom skrev 2008-02-09 08:59:25 följande:
    Jo du får äta. Det sa dom till mig när det först bestämdes lokalbedövning (nu blev det ju inte så...)Bättre med lite näring i magen sa dom.Lycka till!!!
    bra hehe ;) usch descutan torr överallt, speciellt i anisktet helt stel..Sitter i bilen på väg upp nu ;P
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Det är så lite fel på mitt ena bröst att det känns löjligt att åka, men nu sitter jag här, får höra vad han säger dr. men man ska väl vara helt nöjd när man har lagt ut 40.000

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Jag lixom skrev 2008-02-09 09:38:13 följande:
    Precis!!!!!!!!!Åh, håret blir som svinto av den där skiten...=(
    jag tog det inte i håret, har precis gjort hårförlänging för 7500:- ! Hahah
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    meic skrev 2008-02-09 10:08:34 följande:
    oj med bedövning! vad är det de ska göra för nått?
    inlägget har halkat ner
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Bellahhh skrev 2008-02-09 12:40:45 följande:
    inlägget har halkat ner
    Nu e jag på väg hem, det blev ingen op, idag. Jag var så tunn där i skinnet så det var extra tight bara, han erbjöd op ändå, men jag sa att jag väntar hellre då, för det har blivit lite bättre.  ;) Descutan å 700:- kronor bensin fattigare haha
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    eio skrev 2008-02-09 18:53:07 följande:
    Jag använder a-kupa nu, men det beror mest på att jag inte fyller upp en b-kupa. För ser man till "omkretsen" runt bröstet nertill så borde jag kanske ha b-kupa egentligen. Men eftersom jag knappt fyller upp en a-kupa upptill så blir det att jag använder det ändå. För att få lite klyfta iaf Tänk på att all har olika förutsättningar, och därför får man lägga olika mycket för att kanske ändå få samma resultat så att säga.Jag har enligt min läkare rätt mycket egen bröstvävnad, problemet är att jag har en del överskotts hud. Så jag behöver inte lägga i sååå mycket för att fylla upp.Du kanske har väldigt lite egen vävnad?! Alternativt väldigt mycket överskottshud?!Sen, enligt min läkare, så är det väldigt olika mellan kirurgerna i storstäder jämfört med de i mindre städer. De i storstäder tillåter/lägger gärna större implantat.Min kirurg uttryckte det som " ett storstads fenomen"Men se till att tänka igenom det ordentligt, för det är ju ändå du som ska leva med dom.
    Jupp!
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    minimalin skrev 2008-02-12 09:53:00 följande:
    Ja, eftersom man har barn så måste man ju kolla så att man inte dör på operationsbordet liksom... man kan ju börja blöda, få låg puls, vad som helst...Men jag är fortfarande nyfiken på om priset blir lägre om man skippar narkosen?Någon som vet det?
    narkosen kostar ca 4.000 men bedövningsmedel kostar ju också.
    Min familj är finast
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3