Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Viffy skrev 2007-11-16 10:48:27 följande:
    Bellahhh: Mät över brösten så kan du ta reda på vilken kupa du har Jag mätte precis och kom fram till en d-kupa. Så jag kan fortfarande köpa bh:ar på Lindéx Får väl ta mått hos ett proffs sen också så att det verkligen blir rätt Det enda som verkar skumt tycker jag är att jag hade en b/c-kupa innan och la ju in 400cc så jag borde ju ha ökat mer än 1-2 storlekar?! Eller har jag fel?
    Ja det borde ju du, han sa att jag skulle få D å jag hade ju noll ?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Bellahhh skrev 2007-11-16 10:50:07 följande:
    Ja det borde ju du, han sa att jag skulle få D å jag hade ju noll ?
    Har inget bra måttband =(
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Viffy skrev 2007-11-16 10:57:17 följande:
    hm, jag fick nog inte rätt. Lika bra att åka till en riktig bh-butik och få brösten mätta där.
    japp, antagligen, men va tror du då?
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    jagomina skrev 2007-11-16 14:09:32 följande:
    Jag hade i princip som dig innan. Bara revben o bröstvårtor med lite för mkt hud under. Jag har gelehallon bakom muskeln. Enligt de flesta kirurger ska man lägga bakom muskeln om man har lite fett över bröstkorgen, annars syns implantat kanterna extremt mkt och de känns tydligt under huden. När man lägger bakom kommer ju mer vävnad mellan implantatet och huden.Jag tror inte att det har någon betydelse om man har stora eller små bröst innan om man ska ha koksalt eller gelehallon. mer en smaksak. Jag har hört att koksalt skvalpar mer och att de lättare går hål, men jag vet inte säkert. gelehallon är ju iaf gjort så att det inte kan läcka ut i kroppen, men kanske blir lite hårdare än koksalt (?)Svamligt svar, men hoppas du förstod nåt av det jag skrev... *S*
    Jag var extremt tunn, har bakom men mina känns extremt mkt ändå, tyvärr.
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Ninalu skrev 2007-11-16 14:40:46 följande:
    Då måste jag få fråga en sak: är det möjligt att operera brösten om man sedan länge har slutat amma men fortfarande har mjölk kvar i?
    jag hade det iaf. =) dock inte så det sprutade
    Min familj är finast
  • Bellahhh

en tjej på mylava säger ju att hennes klinik sa att hennes implantat lossnat när det känns som det kluckar runt där inne? mitt gör ju så, men även andras här i tråden? Är våra också loss då eller?? fattar noll

• Bellahhh

Va ? Jag har kört min son i vagnen flera ggr ??
    Hur länge skulle man vänta med det ?
    Öm är man ju hela tiden?

pontiac skrev 2007-11-17 13:46:46 följande:
    viffy då får inte köra vagnen än!!! jag har ändå gjort typ allt här hemma, städat och lyft barnen men lyft lillen med måtta, men min läkare sa att jag absolut skulle vänta med köra vagn i två veckor till!!! gör tråkigt då man måste vara inne hela tiden men men.....
  • Bellahhh

Men jag har en UJ väger inte så mkt? Och min kriurg sa inget om det? Vad kan hända om man har utsätt musklen mkt då ?

pontiac skrev 2007-11-17 13:58:55 följande:
    ja men då utsätter man brösmuskeln extremt mycket, själva rörelsen förklara honom, så detta är det jag speciellt inte har gjort, tänker vänta en vecka till så boobsen är minst 3 veckor i alla fall...
  • Bellahhh

nej inte på dagen, igår vart det ju ;)

Bellahhh skrev 2007-11-17 19:16:48 följande:
    När kan man lyfta sitt barn då ??? Jag har en 15-månaders på dagen hemma ju!
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3