Inlägg från: Bellahhh |Visa alla inlägg
  • Bellahhh

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Pellegrino skrev 2007-12-23 21:30:48 följande:
    Bellahhh: Tycker helt klart att du passar bäst som brunett. Ser mycket smartare ut då. (Gillar smarta människor är själv med i mensa) Och GOD JUL!!!
    Jag gillade ju att se "dum" ut men att vara super vass egentligen ;) Hehehe
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Tack girls jag blir brunett inom kort ;) God Jul på er!!!!!!!!!!!!

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Crazy Baby skrev 2007-12-27 19:39:34 följande:
    Det är ju det jag misstänker!
    Gick helt ok för min del. Var ute en vecka innan min op. och det var inga problem. ( Jag råkade bli kanon full ;P)
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Bellahhh skrev 2007-12-27 19:45:39 följande:
    Gick helt ok för min del. Var ute en vecka innan min op. och det var inga problem. ( Jag råkade bli kanon full ;P)
    Doktorn sa det var ok. alltså ;)
    Min familj är finast
  • Bellahhh

mitt ena bröst blir bara värre även om Gunnar säger att det är implantatet som gör plats tror jag inte att det är så jag tror jag har fått ett mindre fall av double bubble fast jag hade mina pattar innan, min sambo tror att implantatet har halkat ner lite eftersom ärret sitter lite högre upp än vad implantatet gör, i vilket fall som helst skulle Gunnar ordna det om det inte försvann, saken är den att sambon ska åka på ett jobb i februari och kommer inte hem på flera månader, tror ni att det är ett stort ingrepp? Nån som vet nåt??

Min familj är finast
  • Bellahhh
    Bellahhh skrev 2007-12-31 10:00:51 följande:
    mitt ena bröst blir bara värre även om Gunnar säger att det är implantatet som gör plats tror jag inte att det är så jag tror jag har fått ett mindre fall av double bubble fast jag hade mina pattar innan, min sambo tror att implantatet har halkat ner lite eftersom ärret sitter lite högre upp än vad implantatet gör, i vilket fall som helst skulle Gunnar ordna det om det inte försvann, saken är den att sambon ska åka på ett jobb i februari och kommer inte hem på flera månader, tror ni att det är ett stort ingrepp? Nån som vet nåt??
    "MINI" inte mina haha
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    kidsrock skrev 2007-12-31 15:27:10 följande:
    på vilka sätt blir det värre? gör det fortfarande ont? var det på det bröstet som ärret inte ville läka?
    nope gör inte ont nej det var pyttelite på båda men det är bättre nu
    Min familj är finast
  • Bellahhh
    Helajni skrev 2008-01-01 22:26:54 följande:
    Det låter precis som det problemet jag har, lite db o på den sidan sitter snittet lixom en bit upp. På den sidan som är bra sitter snittet mer "i vecket" så att säga.Hur ser ditt fall av db ut? På mig syns lixom muskeln, som ett band. Syns bara lite (men ändå irriterande )när jag är avslappnad men jättemkt när jag spänner.
    erical skrev 2008-01-01 16:36:35 följande:
    Bellah: undra om jag har som dig..Jag ska till Gunnar i slutet av månaden då jag inte är nöjd med vårtgårdsförminskningen samt att på det högra bröstet sitter ärret under bröstet en bit upp.Som att det inte bildats en kapsel där eller nåt..Det högra bröstet är så mjukt och bra men som sagt det vänstra är lite konstigt.Trycker man på det på sidan så känner man ju bubblor " därinne. INte så kul.Nånting är fel .Men jag har inte ont , har du det?
    Typ exakt samma som båda...
    Min familj är finast
  • Bellahhh

Hur går det för alla med konstigheter? Ska ni göra om nåt ??

Min familj är finast
  • Bellahhh
    1985 skrev 2008-01-07 18:43:42 följande:
    BellahhhSer att du färgat håret nu. Snyggt!
    Hehehe tack ;) Blev lite väl rött, slänger i en brunare i veckan ;P
    Min familj är finast
Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3