• Viffy

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Disan: En sån mjuk bh utan byglar har jag, fast inte i bomull, och den är så skön. Har den nästan jämt innan skulle jag aldrig kunna ha haft en sån bh men nu kan jag med mina stora fina bröst har köpt den på Åhléns.

• Viffy

Disan: Vad hade du för storlek innan med dina 400? Jag fick ju en f-kupa av 400cc. Men ska gå till en till bh-butik snart och se om jag får samma där vill liksom få bekräftat vilken storlek jag verkligen har. Tycker det låter så stort med en f-kupa men jag tycker inte mina bröst är så enorma

• Viffy

Bellahhh: Javisst är det skönt att kunna ha en sån bh. Får snart köpa en till så jag kan byta och tvätta den andra

• Viffy

Disan: Hade din syster ont efter op då menar du för inte sen väl?

Jag har nämligen under muskeln och min första vecka efter op var...hemsk! Hade så jäkla ont! Men nu är ju allt kanonbra så det var värt det!

• Viffy

Mina barn är 1 och snart 3 och jag gjorde min op i november. Första dagarna hade jag min mamma här, sen hjälpte min sambo mej. Men räkna iallafall en vecka med hjälp och sen ska du ju helst inte lyfta för tidigt. Jag lyfte efter ca 1½ vecka men lyfte då bara den lilla vid nödfall och jag böjde mej ner och höll henne intill min kropp när jag lyfte.

• Viffy

Det är ju bra om du har nån som kan hjälpa dej första veckan som sagt och sen har nån "back up" utifall du skulle behöva hjälp lite längre.

• Viffy

Här är en lista som vi gjort. Vi kan ju fylla på med klinik, kirurg och pris bara

HÄR --- --- Mylava

1 och 1 är 3 - GulleGrisen----------Lyft m ankarärr och förstoring 350cc, mellan profil, Dr PETER COSMO

Hella28 - Hella-------- Bröstförstoring 300cc runda mellanprofil

Wellah - Wellah----------bukplastik

Viffy - Viffy------------ Bröstförstoring 400cc 38.000:- hos Peter Cosmo på citadellkliniken

BlueTopaz - BlueTopaz-------Lyft och förstoring 21/9, 250cc mellanprofil, cohesive1 (mjukast)
    Bellahhh - Bellahhh------------------ Bröstförstoring 450cc mellanprofil runda gelehallon cohesive II den 2/11-07.

VilleMaja - Lovesex

Postisper - Postis-------Bröstförstoring 450cc högprofil----Dr.IVAN LETTERFORS

Helajni - Helajni--------------- Förstoring 5/11, 375, låg profil, cohesive 1

Mandala - mandala-------------------bröstlyft, 375cc högprofil

carro 81 - carro--------bröstlyft, 450cc runda gelehallon mellanprofil cohesive II

Pellegrino - BooLo------SKA bröstförstoring, 400cc runda mellanprofil 17/11, Professor Gunnar Kratz
    Maria9902 - Maria9902

Emelle - Emelle---Lyft+förstoring. 450cc gelehallon, högprofil

pontiac - pontiac bröstförstoring 300 cc gelehallon mellanprofil

soffe - Lo

1985 - Emmy

JozephineEriksson - Jozzan

Eliin- Eliin84

jagomina - vittosvart-------bröstförstoring 400cc geléhallon, högprofil + intimkirurgi

Eio - Eio78 - SKA, bröstförstoring, vet ej stl än, sommaren 2008

trebarsmamma- Linda21 ---------Bröstförstoring,500cc runda gelehallon

Nattravn - Myling SKA bröstförstoring, bukplastik

CrazyBaby-CrazyBaby---------har 560cc gele, runda mellanprofil, SKA full bukplastik 27/12

LKP - Kristle---------SKA bröstförstoring 10/6 -08 runda gelehallon bakom muskeln, 375 el. 400cc plastikkirurggruppen

HelenR-Helen---------SKA bröstförstoring(velar på stl) 2/1 08

ordningåreda - LiLi - SKA bröstförstoring (400-450cc) 6/2-2008

Noning - emy - har gjort bröstförstoring/lyft 480cc runda gelèhallon(bakom muskeln), ultrahög profil.

Briana-Uvanti------lyft+förstorning, mentor runda gelehallon, moderate+, cohesive1, 400cc, Professor Gunnar Kratz

Oceanpet - Oceanpet--------Ska gora lyft 2008

amanda a e - amamanda-förstoring 20/11 350cc plastikkirurggruppen

• Viffy

Disan: Jag orkade inte leta igenom hela tråden så jag tog den som var på första sidan

• Viffy

Nu har jag varit och köpt en bikini (70F). Bikiniöverdel och underdel gick på sammanlagt 650:- Inte vad man är van vid att lägga ut på en bikini

• Viffy

Bellahhh: Vad har du fått för bh-storlek?

• Viffy

Helajni: Får jag också se dina bilder på mylava?

• Viffy

Manuellas mama: Jag är så imponerad av Peter! Tycker att han är fantastisk och jätteduktig! Får jag fråga vad din väninna heter? har kanske träffat henne när jag gjorde min op

• Viffy

MariaN: Jag har opas av Peter Cosmo och är skitnöjd. Han är perfektionist och ja, han är toppen enligt mej. Har också läst det där skitet om honom men har inte den uppfattningen av honom och litar fullt på honom.

• Viffy

Och förresten, även om man hört nåt man inte gillar med en kirurg så betyder ju inte dte att hela kliniken är skit. På citadellkliniken finns det ju fler kirurger att välja.

• Viffy

LKP: Jag är 168, 57 kg och bredaxlad och jag tog 400.

• Viffy
    Jag har ont under mina bröst. Vad sjutton kan detta vara nu då? Trycker jag upp dom lite så känns det bra. Känns precis undertill i kanten.
  • Viffy

LKP: Nej jag tycker inte att dom är särskilt stora. Skulle till och med kunnat lagt in 450. Alltså dom är ju stora men inte enorma, dom är proportionerliga till mej. Kan tillägga att jag hade b/c-kupa innan op.

Jag har bakom muskeln och ja, jag hade jävligt ont dom första 8 dagarna sen vände det

• Viffy

engeln83: Om man har feber ska man väl inte göra op men annars vet jag inte om det är nåt mer Har du bestämt var du ska göra din op nu och hur mycket du ska lägga in?

• Viffy

engeln83: Så det blev citadell till slut iallafall Dom är kanon! Jag hade ju Peter Cosmo men har hört gott om Tuve Mårtensson också. Ska du göra lyft också?

• Viffy

engeln83: Hur mycket ska du lägga in nu då?

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3