• Viffy

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Jag gjorde ju "bara" förstoring och hade väl ganska ont i 5 dagar, sen hade jag 1-2 dagar som var hyfsade och sen hade jag en helvetesdag då jag låg hela dagen och skrek rakt ut när jag stod upp. Värsta dagen på hela tiden!

• Viffy

Jag hade ju en liten blödning under mitt högra bröst och det ser fint ut nu. Syns bara liite. Men igår fick jag lite, lite ont där igen. Inte mycket men vid vissa rörelser så känns det lite. Sticker till liksom. Vad tror ni? Alltså det gör inte ont direkt egentligen. Det bara hugger till!

• Viffy

Ok lite ont gör det nog märker jag Speciellt när jag gör saker som att städa eller lyfter nåt! Vad är nu detta?

• Viffy

Ingen som har nåt svar till mej Är så orolig och ledsen nu!

• Viffy

Jaha. Tack snälla! Nu känns det genast bättre. Kände mej så ledsen eftersom allt varit så bra och felfritt sen dag 8 då det var som värst.

• Viffy

Bluetopaz: Åh vad skönt att höra känner mej mycket lugnare nu!

Tack tjejer! Verkligen skönt att den här tråden finns

• Viffy

Åh jag hatar att gå och oroa mej för att det ska bli nån komplikation med boobsen Oroar mej nu för att det ska bli nåt bekymmer med att implantaten känns liiite under brösten Min kirurg sa att det skulle försvinna med tiden, men ändå!
    Vill bara att det ska vara bra nu! På tisdag är dom 4 veckor.

• Viffy

1985: Ja man känner kanten. Kändes mer för en vecka sen än vad det gör nu men man oroar sig ju ändå.

Vad kan det vara tror ni?

• Viffy

Jag lixom: Jag började känna ca en vecka efter op. Känner när jag drar med handen under bröstet, men inte mycket. Det syns inget.

1985: Ja jag är ganska smal eller lagom tycker jag. 57-58 kg till mina 168 cm.

• Viffy

Jag lixom: Berätta vad din läkare sa när du pratat med honom!

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3