• Viffy

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Nån som kan tipsa om snygga tröjor som framhäver brösten snyggt? Har nämligen fått lite problem med tröjor Jag har normalt S i tröjor men dom blir lite för korta nu när brösten är större Men M blir för stort istället Så nån som har lite tips på var och vad för tröjor jag ska köpa?

• Viffy

Verkligen skönt att man har sina boobs fixade Inte alls roligt att vilja en sak så mycket och sen ha problem med att få pengar till det.
    Själv så hade jag tur som har en sambo som är generös och förstod hur viktigt detta var för mej

Förresten! Det är så skumt detta att man inte tycker att dom är så stora. Jag hade ju utan tvekan kunnat ta 450 som vi hade bestämt men så fegade jag hur för jag trodde det skulle bli för stort och valde 400 istället. Ångrar det lite! Jäkla tur att jag inte valde 350!

• Viffy

Ni som ska sälja era trosor : Gå ut på knullkontakt Där både säljer och eftersökes använda trosor Har en killkompis som brukar vara på den sida så han har både visat (annonser, inte trosor) och berättat

• Viffy

Bellahhh: Jag håller med dej Även om man mår dåligt och man vill det så himla mycket så är det ändå en lyxoperation.

• Viffy

Maddish: Javisst gjorde det skitont! Jag vet inte heller om jag skulle göra om det, men men. Blir väl att man byter ut dom ändå om ca 5-10 år

• Viffy

Maddish: Jag har haft mina i 6 veckor Har 400cc geléhallon. Gjorde dom på citadellkliniken i Landskrona hos Peter Cosmo.
    Var gjorde du dina och vad har du
    Såg förresten att vi bor i samma trakter nästan eller ja, jag bor lite utanför Tomelilla.

• Viffy

Hilla: JAG skrev att det var en lyxop eftersom det inte är nåt som är livsnödvändigt. Men jag förstår att det är viktigt för dej. Det var viktigt för mej med.

• Viffy

Noning: Skönt att allt har gått så bra Vill också gärna se bilder men det var inga alls i ditt galleri.

• Viffy

Hilla: Jag har gjort på citadellkliniken och har bara gott att säga om dom Så underbara och otroligt proffsiga (fast det ska dom ju va )
    Bara fråga om det är nåt

• Viffy

Ni är inte kloka Tänk om det fanns perfekta kroppar färdiga att köpa på postorder
    Jag skulle också vilja ändra lite mer. Typ fettsuga magen och "love handles" och lägga in mer i brösten (typ 500cc istället för 400cc som jag har nu)

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3