• Viffy

Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3

Min sambo betalade mina Kändes rättvist då jag ju burit, fött och ammat barnen Var ju nöjd med brösten innan barnen kom!

• Viffy

Jag ska på fest ikväll och bli på lyset Är det ok tror ni? Ska inte ha min hemska bygelbh heller. Går det bra? Sätter ju på den när jag kommer hem igen.

• Viffy

Noning: men... vad konstigt! Ringa dagen innan är ju också himla dåligt!

• Viffy

När jag ligger på höger sida så låser sig eller nåt bröstmuskeln på den sidan Vad kan det bero på? Kan tillägga att mitt högra bröst är mitt "sämre" bröst. Det som var mest svullet när jag åkte från kliniken och det var i det bröstet som jag fick den lilla blödningen.

• Viffy

Idag var jag på återbesök hos min kirurg Peter (Cosmo) och han tyckte det såg jättefint ut och rådde mej bara att fortsätta med massagen och sen fick jag en ny återbesökstid i mars.

• Viffy

Nån mer som tycker det är obehagligt att gå utan bh eller nån form av stöd åt brösten? Jag tycker nästan att det gör ont i brösten när jag låter dom vara "fria"

• Viffy

Jag la in 400 och ändå har ni större än mej Jag har 70F. Låter ju hemskt stort om man jämför med vilka storlekar man är van vid. Tyckte att D var stort innan. Ska gå till en annan bh-butik sen och se vad jag får för storlek där
    Men alltså, jag tycker inte mina ser SÅ stora ut

• Viffy

Har lagt in en vecka gammal bild på mej i mitt galleri MED kläder på men klänningen är lite urringad så man ser lite

Svar på tråden Här samlas vi som har gjort eller ska göra en plastikoperation del 3