~*~*~ Skellefteå!~*~*~
mammasknodd, jag tror att det är det att magen inte har stabiliserats än riktigt, men magsjukan har nog inte kommit igen
mammasknodd, jag tror att det är det att magen inte har stabiliserats än riktigt, men magsjukan har nog inte kommit igen
oj så kul hally, härligt med hus äntligen va?
ni följer grannarna hally
jo de drog åsså dit, de köpte vid älven jättefint till..ja deras tjej och ester har ju vuxit upp tillsammans sen de var 3 månader, så du kan ju tro att de är sammansvetsade.. ändå gick det bra att flytta ifrån varann om man säger så.. vi umgås ju flitigt ändå
ja jag kan bara inflika om skandiamäklarna, fattar inte att folk väljer dom, och sen 13 milles huset.. jag tycker det är storhetsvansinne att tex ha 4 kyl och frys,, varför liksom
det där huset passar som nåt typ av hotell konferans boende, som ett vanligt boende tycker jag det är helt opersonligt och för mycke stockar
men visst är det väl själva huset som säljs, skotrar och båtar och sånt ingår ju
vi bor i en 4, 6 pers.. det går men inte är det kul men å andra sidan vet jag att det är tillfälligt.
varför skulle det kosta så mycket för att flytta
min åsikt är 0 alkohol vid graviditet
men kyckling som är så smarrigt
vadå hur kycklingarna ser ut, jag må vara lite trög nu men fattar inte hur du menar