~*~*~ Skellefteå!~*~*~
hally, måste ni det, är den typ förstörd tapeten eller..
inget kul att göra sånt när man ändå ska flytta
hally, måste ni det, är den typ förstörd tapeten eller..
inget kul att göra sånt när man ändå ska flytta
ja huvva jag ryser me dig
ja man kan verkligen ha igen att man frächar till rejält med ljusa färger när man säljer
plocka bort allt onödigt inför visningen och fotografering, och fäll ner toalocket, hahaha det är viktigt
jo husmans hade vi, ska ni sälja privat eller
rensa, sälj, dumpa hos föräldrar, stoppar i förrådet
jag tror hellre genom mäklare faktiskt, man kommer ut till en bredare massa, de tar jättfina kort, beroende på vilken mäklare du anlitar då men husman har då en sån där vidvinkel kamera som det blir super me
en del mäklare bryr sig ju inte om hur korten blir vilket känns konstigt, har sett hur en del tar kort med petflaskor och skräp framme på diskbänkar, toalock uppe, skurmopp på bild..
sånt kan man eliminera bort när man tar kort tycker man ju.
det är jätteviktig, bort med köksapparater som står framme å, fria ytor halleluja
jag är glad att vi tog mäklare, vi funderade på att skippa och visst hade vi fått sålt lätt men jag tvivlar på att vi fått lika mycke som vi nu fick, folk som ska köpa känner sig nog trygga på nåt sätt när mäklare är inblandat.. fast man egentligen fixar lika bra utan..
men för vår del så kom det igång en ordentlig budgivning och det är tack vare mäklare tror jag
nä hahaha men vore jag mäklare skulle det svida att ta kort på halvdruckna petflaskor och annat tjafs, lite snällt skulle jag föreslå en liten rensning
obs har väl öppet till 21 ikväll och säkert imorrn ochså