~*~*~ Skellefteå!~*~*~
ja gud så gott me kalkon, såna hade vi när jag var liten..
ja gud så gott me kalkon, såna hade vi när jag var liten..
jag tycker man ska stödja sveriges bönder genom att köpa svenskt kött, rätt vad det är så finns det inga bönder här
jag måste säga att jag litar mer på butiker här i norr än i söder
tja, det är bara så att jag tror bättre om norr..partisk javisst
jag ser inte ner på resten av sverige precis, det är väl att ta i..men självklart så litar jag mera på butiker där jag bor och till och med känner de som packar kött där bak i charken.
och det jag tror behöver då ingen bry sig om, alla har vi våra egna tvivel om allt.
här kan ni läsa om färg på förpackat kött, nästan längst ner
www-nlfak.slu.se/faktajordbruk/pdf06/Jo06-02.pdf
alla kor jag sett har då haft det väldigt fint, har aldrig sett kor som sitter fast i skiten.. och kor kan gå ute året runt, köttdjur då, inte mjölkkor
bendito, ska ni köpa eller försöka hyra?
är väl så svårt att få tag hyres så enda alternativet är ju köpa oftast men om jag skulle rekommendera områden så vore det faktiskt södra anderstorp, bladgatan, kvistgatan, har bott i området och det är bara så perfekt, nära allt, barnvänligt och relativt billiga i inköp om du har tur
sen finns ju sunnanå..nyckelgatan som ochså är okej
det finns nog inga hyres på anderstorp, det kan jag nästan säga på rak arm, det är ju skebo som är den stora hyresvärden här i stan oc då mnåste du regga dig på deras sida och då är det kösystem men de har ibland ute snabbuthyrningslägenheter som det är först till kvarn som gäller.
men gå in på hemnet och leta bostadsrätter