• kobra

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

ja eftersom jag bott typ 17 år allt som allt på a-torp så har man ju lärt sig vart de fula gubbarna står
    Kvistgatan och bladgatan är mina favvogator iallfall.

• kobra

finns väl alltid snikna människor som anmäler allt dom ser här på forumet, om de ser att nån vill sälja nåt.

• kobra

man får ju inte öppna en tråd i föräljningssyfte men om man i en sån här tråd vet med sig att nån är ute efter nåt speciellt så måste man ju få säga att man kanske har nåt att sälja

• kobra

ja alltså, du skulle ju få tag i och ringa privata hyresvärdar, finns ju många privata hyreshus på sunnanå, sörböle=nära skeria

vet ej vart man kan ringa för att ta reda på de, vi hade nån lista för några år sen med namn men jag minns inte vart vi fick tag i den, kan forska

• kobra

skiftes måste få ny färg på husen, för husen ser för skabbiga ut med sprucken färg bla,jag minns så väl när de målade om husen för jag bodde där då, trodde det var nån sorts grundfärg men när det sen visade sig att det var den färgen husen skulle ha så blev många väldigt förvånade..
    nu är det inte färgen som avgör ett bostadsområde men jag tycker det är skabbigt där fortfarande, men jag gillar varken frö eller hemmans heller, men det är jag de

• kobra

ja smaken är som baken om områden, men när jag bodde där var det ju inte mindre än 3 mord där så det sitter väl i märgen på mig, löjligt av mig men så känns det

• kobra

ja det är ju inte så att man ältar morden och inte går vidare precis(fast det var en klasskomipis till mig) men jag skulle aldrig vilja bo där igen..

• kobra

jag tror så här..är man född i en stad och har bott där så har man områden som man inte skulle välja i första hand, flyttar man då till orten är man mera öppen för alla områden, känns logiskt för mig..
    luleå kanske har nåt område som är pest, umeå har säkerligen ett ochså osv.. enligt varje enskild människas åsikt

• kobra

trevligt att alla trivs i din by, men man kan ju undra varför alla är hel eller halvkriminella

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~