hally skrev 2008-01-18 10:52:52 följande:
Nja det är på andra sidan vägen från de röda, tegelhus är det, vi ska på i en 2:a på 2:a vån, ensamma i trappuppgången blir vi =) Bor en i trappuppg. bredvid. Lär inte vara svårt att få tvättid iallafall Låter som ni hittat ett fint läge och lgh att bo i Det jag tycker är bra med den vi bor i är att nedervåningen är större så det finns ett stort sovrum (vårt lekrum) nere också. Men nu måste jag lämna den fina lgh Vi bodde på Bladgatan innan i ett vinkelhus och det var så prefekt när Nadja var liten, man kunde ha dörren öppen på sommaren och hon kunde springa/tulta som hon ville. Hade staket och grindar. Åsså garagelängor på sidorna istället för andras husväggar så det kändes inte så instängt fastän det var totalt insynsskyddat. Jag gillar södra A-torp!
Varför ska ni flytta så litet?? HAr ett par kompisar som bor i de röda trähusen just ovanför skolan.
Jo vi hade grym tur, dessutom blev den ganska så mkt billigare än de andra vi tittat på. Sen har vi ju inga hur på baksidan vilket är ett stort plus.