Inlägg från: maritmedm |Visa alla inlägg
  • maritmedm

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

turia skrev 2008-01-22 11:36:16 följande:
    nu har vi slutat med både tutte o blöja på natten här. han kom på det alldeles själv (han e 3)Fast igår kväll när jag skulle kika till hoom så har han hittat en tutte o låg o sussa så gott med den haha Har varit utan blöja 2 nätter o tutte 10 dagar,, jaja förutom gårdagens återfall hehe.dukkti kille
    Det är skönt då de kommer på att de ska sluta själv... går som så mkt bättre då
  • maritmedm
    Ugglans mor skrev 2008-01-22 12:29:50 följande:
    Oj, vad det är tyst här. Blev alla utmattade av hästdiskussionen
    Jag tror det
  • maritmedm
    hally skrev 2008-01-22 12:57:40 följande:
    Vet att frågan har vart upp ett par ggr tidigare, men här kommer den igen iallafall:Var hittar man snygga vaxdukar?Var in nånstans rätt nyligen och vet att jag tänkte att "här har dom ju jättefina och många vaxdukar att välja mellan", men tror ni jag kommer ihåg var när jag behöver duken??!
    Både åhléns och olsson tyger har fina. Tror även de har på hemtrevnad och hemtex.
  • maritmedm
    Peda skrev 2008-01-24 08:32:51 följande:
    Jg blir tokig på att dom tar bort "mina favoriter" Sjukt lätt att hitta igen tråden! *not*Gör ni alla idag?? Själv gör jag det gamla vanliga Ska uppdatera bildagboken tänkte jag.. bara kika om ni e nyfikna. *länk finns i min press*
    Jobb, sen så väntar en kväll med visning av köksinredning. Någon fler som ska gå på den som hålls på kvistg?
    Sen blir det beslutsångest!! Ska jag se antikrundan, kustbevakarna eller hockeyn? Tror det blir hockeyn... samtidigt skulle det dyraste föremålet i antikrundans historia vara med ikväll...
  • maritmedm
    Peda skrev 2008-01-24 10:22:55 följande:
    Köksinredning?? Är det inte hela lgh ni ska o se på? *ser borta ut*
    Ne det kommer ett företag till kvarterslokalen och presenterar sina köksinredningar för de på kvist och bladgatan tror jag det var.
  • maritmedm
    Peda skrev 2008-01-24 10:23:52 följande:
    maritmedm: Jag skulle se antik rundan av de valen! =)
    Ja jag tror det blir den... fast samtidigt hockey är himmla skoj!! Men grejen de ska visa var visst värd hur mkt som helst!!!! Jag kan aldrig välja annars så hur ska jag kunna det nu???
  • maritmedm
    lilun skrev 2008-01-24 11:12:00 följande:
    maritmedm: vilken tid var visningen av köksinredningen? Kanske jag skulle gå på den eftersom vi ska byta ut våran köksinredning dit vi ska flytta.
    Mellan 18.00-19.00, tror det var i kvartersgården på nya kvisten. Lät himmla bra, de gör allt! Och fixar in det nya köket på en dag, monterar och allt.
  • maritmedm
    lilun skrev 2008-01-24 11:21:06 följande:
    maritmedm: det låter ju onekligen bra, hoppas att priset är det rätta också! Vi ska inte börja med köket direkt utan kanske ta det till sommaren men det skadar ju inte att börja kolla vad man vill ha och inte.
    Precis, och enligt de själva var de billigare än deras konkurenter (men det säger väl alla) så ska bli spännande se vad de har för prislapp.
  • maritmedm

Det lär den ju bli. Tur att köken är hyffsat små Vi har funderat på att bara måla om luckorna, kollat upp hur vi ska gå till väga för att nå bästa resultat... men att göra det själv tar ju sån tid, skulle vara skönt att ha ngn annan som sköter det åt en.

• maritmedm

Vi har målat ganska mkt både i nya och gammla hemmet. Har inte behövt göra nåt underarbete, bara spackla igen lite hål. Är så smidigt å måla, + att det är lätt ändra om man vill göra om inom en inte allt för lång framtid.

Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~