Inlägg från: maritmedm |Visa alla inlägg
  • maritmedm

~*~*~ Skellefteå!~*~*~

Jag tycker det beror helt på färgen då man målar huruvida det är snyggt eller ej. Det ska helt klart vara en varmare nyans, annars tycker jag det blir bara platt och hårt.

• maritmedm
    Lillhjärtat04 skrev 2008-01-25 09:41:46 följande:
    Självklart får du komma Jag skickar ett privat mess med min adress
    Vad är det för nåt du ska ha där hemma?
  • maritmedm
    Lillhjärtat04 skrev 2008-01-25 09:52:36 följande:
    Jag ska ha ett meandi party (barnkläder)
    När då?
  • maritmedm
    Lillhjärtat04 skrev 2008-01-25 10:19:51 följande:
    18/2 kl 18.30...är du intresserad av att komma?
    Ja kanske det, kan inte lova att jag dyker upp men kan försöka. Beror lite på hur det mås den dagen.
  • maritmedm
    Lillhjärtat04 skrev 2008-01-25 10:30:20 följande:
    Men då får jag höra lite närmare...kommer att påminna folk när det börja närma sig så jag vet hur många som egentligen kommer
    Låter bra det
  • maritmedm

Mirjam har åkt på flunsan, så synd om min lilla tjej

• maritmedm
    Peda skrev 2008-01-28 14:40:23 följande:
    Det är visst ruggig flunsa/magsjuka tid nu.. jäkligt roligt då man ska ha bebis preci! =( Sander var ju endå stor vid denna tiden.. och trilla som endå dit. *sucka*
    Mirjam har blivigt bättre, men hon är fortfarande kass i kistan. Svårt det där då hon nu är hyffsat pigg men kommer inte kunna lämna henne på dagis för att hon fortfarande har diarre, å hon e så less på vara hemma utan kompisar
  • maritmedm
    hally skrev 2008-01-29 10:26:12 följande:
    Hoppas sjuklingarna är bättre, inge kul med någon sjuka alls! Jag bara väntar på att ngn av våra knattar ska dra hem nåt virus, men än så länge går det bra. Vi har inte tid att vara sjuka och hemska tanke att ha magsjuka ihopträngda i vår 2:a =/Det ska väl gå ett antal symptomfria dagar efter magsjuka innan man får ta barnen tillbaka till dagis och skola va?Ja som sagt så är vi Ersmarksbor nu ett tag framöver. Städade det sista i lgh och förrådet igårkväll så nu är det en låda i garaget kvar bara...åsså överlåtelsen till nya ägarna...känns lite vemodigt att lämna vårt trivsamma hem där.
    Ja då det är magsjuka så ska det vara två symptomfria dagar... det jag känner är väl att mirjam inte haft magsjuka utan flunsan, men skulle aldrig skicka henne till dagis om jag visste att risken fanns att hon skulle bajsa på sig, det blir ju så pinsamt för henne.
  • maritmedm
    Ugglans mor skrev 2008-02-03 13:51:07 följande:
    Annamus: det är helt lugnt. Men hör av dig först, du har ju mitt nummer..Förövrigt så börjar jag jobba i morgon. Det känns väldigt konstigt. Fatta att jag är sjuksköterska. Jag slipper fråga nån innan jag går i väg. Jag står helt på mina egna ben... känns hur kul som helst, fast lite skrämmande oxå
    Grattis till jobbet Vart har du fått tjänst då?

Peda Stort grattis!!!!! Så avis

Nu är Mirjam frisk, ingen hit ta ett nyfriskt barn på kalas. Hon hade nog velat ha Lucas för sig själv och så blev hon jätteblyg och ledsen Men hon var ganska söt i sin askungenklänning som hennes pappa varit snäll och kommit förbi med till oss så slapp jag köpa en.
  • maritmedm
    hally skrev 2008-02-04 08:35:14 följande:
    Så det var du som var på kalaset?! Ursäkta så mycket, jag kopplade ju inte så snabbt...får väl skylla på förkylningen (är halvdöv) och allt stök med vår flyttning. Hon var JÄTTE-söt i sin klänning din dotter, tyckte den var finast...den enda som inte var chock-rosa Första helgen på evigheter (känns det som) som vi inte tok-packat och slitit och släpat utan faktiskt haft det lite lugnt. Nanting så trött jag blev av allt slappande!
    Den glada lilla skiten visst var han din? Han var ju så mysig och hemskt social och helt orädd för mig. Annars brukar små barn alltid börja gråta då de ser mig
    Jo jag förstod att det var du men jag gjorde ingen större insats att presentera mig, var på tok för trött och virrig
Svar på tråden ~*~*~ Skellefteå!~*~*~