• Anonym

Bajsade utanför

bilen. Var bjuden på julbord idag och på vägen hem vred det åt i magen så jag trodde jag skulle bajsa på mig. När vi åkt i en halvtimme kunde jag inte hålla mig längre utan jag sade till dom andra att jag måste kissa för jag tyckte det var så pinsamt att säja att jag hade superont i magen och måste bajsa.
    Som tur var så hade jag lite papper i handväskan så jag skyndade ur bilen och satte mig ner på vägkanten(hann inte ens ner i diket)
    Hade värdens diarre men gud så skönt det var undra bara vad dom som ser detta imorgon ska tycka?!
    Undra om det var någon mat som inte var riktigt bra eller om det bara var magen som reagerade på för mycket mat och blandning?

• Svar på tråden Bajsade utanför
  • Anonym (BAJS!!)

hahahahahahahahah, då ska Ni få höra denna....Jag o min sambo var ute och åt sushi. Mitt i maten får jag så j*vla ont i magen och inser att NU skiter jag ner mig. Till min stora förvåning så inser jag att det inte finns någon toa. Går fram till tanten i kassan som gör sushin och kniper som f*n under tiden. Var är toaletten!? Hon pratar på typ ingen svenska allt om n¨ågra trappor o f*n vet vad o sträcker fram nycklar till mig.
    Jag kutar ut från sushistället och letar efter en toa...då börjar jag skita ner mig..mitt på gatan!!! Hade på mig svarta leggins STRING, tunika o kilklacks skor!!! Jag var med andra ord en fint kläss nerbajsare... i panik går jag så fort jag kan längs gatan och letar efter en toa. Efter en bra stunds bajsande rätt i tightsen ser jag en restaurang o genom fönstret set jag en liten skylt på en dörr TOA!!=)
    Jag rusar in o rätt mot toadörren varvid en tjej som jobbar där säger - hallå där det kostar 5 kronor. ( tro f*n att plånbok inte var det jag tänkte ta med när jag behövde bajsa..) jag SKA betala säger jag med intagen demonröst o går in på toan. Kastar stringen i papperskorgen och torkar så gott det går när jag inser att handfatet är utanför toan!!!??? Hade jag gått ut där så hade vem som helst kunnat se mig.
    Ut ur toa, ut ur restaurangen går jag tebax till sambon som precis hade ätit upp. Vi åker hem NU!
    In i bilen sätter jag mig på en tidning på sätet fall om att.
    När jag berättar vad som egentligen har hänt vrider han sig givetvis av skratt men säger att jag faktist inte luktar nåt.
    Tack för den...men för att tillägga så smakade sushin jätte gott=)
    Var faktist bara tvungen att få ur mig detta hemska som jag har gått o burit på så länge=)
    TS, om du fortfarande läser här inne så lider jag med dig!!

• Veizades

Anonym (BAJS!!) skrev 2007-12-11 02:40:50 följande:

hahahahahahahahah, då ska Ni få höra denna....Jag o min sambo var ute och åt sushi. Mitt i maten får jag så j*vla ont i magen och inser att NU skiter jag ner mig. Till min stora förvåning så inser jag att det inte finns någon toa. Går fram till tanten i kassan som gör sushin och kniper som f*n under tiden. Var är toaletten!? Hon pratar på typ ingen svenska allt om n¨ågra trappor o f*n vet vad o sträcker fram nycklar till mig.Jag kutar ut från sushistället och letar efter en toa...då börjar jag skita ner mig..mitt på gatan!!! Hade på mig svarta leggins STRING, tunika o kilklacks skor!!! Jag var med andra ord en fint kläss nerbajsare... i panik går jag så fort jag kan längs gatan och letar efter en toa. Efter en bra stunds bajsande rätt i tightsen ser jag en restaurang o genom fönstret set jag en liten skylt på en dörr TOA!!=)Jag rusar in o rätt mot toadörren varvid en tjej som jobbar där säger - hallå där det kostar 5 kronor. ( tro f*n att plånbok inte var det jag tänkte ta med när jag behövde bajsa..) jag SKA betala säger jag med intagen demonröst o går in på toan. Kastar stringen i papperskorgen och torkar så gott det går när jag inser att handfatet är utanför toan!!!??? Hade jag gått ut där så hade vem som helst kunnat se mig.Ut ur toa, ut ur restaurangen går jag tebax till sambon som precis hade ätit upp. Vi åker hem NU!In i bilen sätter jag mig på en tidning på sätet fall om att.När jag berättar vad som egentligen har hänt vrider han sig givetvis av skratt men säger att jag faktist inte luktar nåt.Tack för den...men för att tillägga så smakade sushin jätte gott=)Var faktist bara tvungen att få ur mig detta hemska som jag har gått o burit på så länge=)TS, om du fortfarande läser här inne så lider jag med dig!!
    hahah fy vad hemskt!
    Stackars dig!
  • Anonym

var på semester i usa och bodde på ett LYXIGT hotell, låg och solade vid poolen när jag efter bara en kvart kände att nu är det på gång. Ville inte använda toaletterna vid poolen med en massa snygga tjejer utanför som skulle in efter mig, utan bestämde mig för att hinna upp till rummet. Får panik och springer (så gott det gårmed knäna ihop) i min bikini över poolområdet och in i hissen. Bodde på 21 våningen så det tar ju en stund upp, plötsligt stannar hissen till på sjunde eller åttonde våningen och en kostymnisse kliver in. (Kändes fruktansvärt att stå där i bara bikini utan handuk eller nånting och bara darra.)
    Känner hur det börjar komma åt alla håll och kanter, hinner NÄSTAN fram till toan, hälften hamnar i bikinin och resten på golvet i badrummet Tur att det inte hamnade på heltäckningsmattan...

Mitt förhållande var relativt nytt och jag tänkte inte skrämma iväg honom med denna historien så han såg allt lite undrande ut när jag kom ner och inte ville sola mer och bikinin hängde på tork där uppe...

usch usch. har fortfarande inte berättat och nu har vi varit gifta ett par år, kanske ska unna honom den historien snart

• Veizades
    Anonym skrev 2007-12-11 13:39:17 följande:
    var på semester i usa och bodde på ett LYXIGT hotell, låg och solade vid poolen när jag efter bara en kvart kände att nu är det på gång. Ville inte använda toaletterna vid poolen med en massa snygga tjejer utanför som skulle in efter mig, utan bestämde mig för att hinna upp till rummet. Får panik och springer (så gott det gårmed knäna ihop) i min bikini över poolområdet och in i hissen. Bodde på 21 våningen så det tar ju en stund upp, plötsligt stannar hissen till på sjunde eller åttonde våningen och en kostymnisse kliver in. (Kändes fruktansvärt att stå där i bara bikini utan handuk eller nånting och bara darra.)Känner hur det börjar komma åt alla håll och kanter, hinner NÄSTAN fram till toan, hälften hamnar i bikinin och resten på golvet i badrummet Tur att det inte hamnade på heltäckningsmattan...Mitt förhållande var relativt nytt och jag tänkte inte skrämma iväg honom med denna historien så han såg allt lite undrande ut när jag kom ner och inte ville sola mer och bikinin hängde på tork där uppe...usch usch. har fortfarande inte berättat och nu har vi varit gifta ett par år, kanske ska unna honom den historien snart
    hihi fy va hemskt, ja berätta nu=)
  • Anonym (pip)

Haha kanonbra tråd!
    Jag och mina närmsta vänner har lite skitproblem när det g'ller nya killar och när man är hemma hos folk.
    Ett par tipps är att sätta på vattenkranen när det brakar loss, sjunga, eller sätta på duschen.
    Därför är vårt henliga kodord att man ska gå och "duscha". Ska jag gå och "duscha" betyder det att jag ska gå och skita.

Har inte själv bajsat på nåt spännande ställe. När jag och min sambo tillbringade vår första helg tillsammans vågade jag inte skita på hela helgen. När jhag kom på var jag så förstoppad att jag fick sitta på toa en hel dag nästan.. För att få ut allt!
    Så dum man är.. ;)

• Anonym

det där med att inte våga bajsa i ett nytt förhållande har jag aldrig förstått. Visst, man kanske itne vill berätta såna historier som anonym 94, men att gå på toaletten har jag aldrig hymlat med att ajg behöver...

• Veizades
    Anonym skrev 2007-12-11 14:04:37 följande:
    det där med att inte våga bajsa i ett nytt förhållande har jag aldrig förstått. Visst, man kanske itne vill berätta såna historier som anonym 94, men att gå på toaletten har jag aldrig hymlat med att ajg behöver...
    jag har alltid haft jättesvårt för det där.. VÅgade inte skita i början när ja va ihop me min föredetta..
    Vågar heller inte skita hemma hos kompisar..issa kan jag göra om jag blir extremt nödig men INTE skita
  • Anonym

hm, jag gör det nästan aldrig hemma hos någon annan heller, men det är för att jag väldigt väldigt sällan blir bajsnödig när jag är någon annanstans än hemma eller där jag "kan" bajsa. Kanske ska vara tacksam för det när jag läser vissa av inläggen.

• Katta86
    Anonym skrev 2007-12-11 14:08:49 följande:
    hm, jag gör det nästan aldrig hemma hos någon annan heller, men det är för att jag väldigt väldigt sällan blir bajsnödig när jag är någon annanstans än hemma eller där jag "kan" bajsa. Kanske ska vara tacksam för det när jag läser vissa av inläggen.
    Ja var tacksam var det! Du vet inte hur hemskt det är att  ha skit fobi men alltid råka ut för det! Usch usch usch!
    (¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden Bajsade utanför