• Anonym

Bajsade utanför

bilen. Var bjuden på julbord idag och på vägen hem vred det åt i magen så jag trodde jag skulle bajsa på mig. När vi åkt i en halvtimme kunde jag inte hålla mig längre utan jag sade till dom andra att jag måste kissa för jag tyckte det var så pinsamt att säja att jag hade superont i magen och måste bajsa.
    Som tur var så hade jag lite papper i handväskan så jag skyndade ur bilen och satte mig ner på vägkanten(hann inte ens ner i diket)
    Hade värdens diarre men gud så skönt det var undra bara vad dom som ser detta imorgon ska tycka?!
    Undra om det var någon mat som inte var riktigt bra eller om det bara var magen som reagerade på för mycket mat och blandning?

• Svar på tråden Bajsade utanför
  • Anonym

Jag brukar få sånna där skithugg.. blir svettig o måste på toa direkt annars skiter jag på mig.. Och jag tål inte mjölk.. kanske är det?

• Anonym (knas)

händer mig ofta på stan, men då kan jag springa på en toalett i alla fall. Undviker ställen som inte har toaletter för min mage klarar inte av stress, nervositet osv.

Min pappa fick sätta sig i en park i Klintehamn på Gotland då han hade lämnat in bilen på service på morgonen, inga affärer eller ngt var öppet. Han stod och skulle ta ut pengar när magen bara brakade..han skrattadde när han berättade vad som hänt.

Hade en pojkvän i gymnasiet som orienterade, han blev jämt skitnödig när han var ute och joggade...tur att det var i skogen. (magen kommer ju igång när man rör sig)

Så du är inte ensam TS...nöden har ingen lag

• Runguska

Usch, hemskt verkligen när det blir sådär akut! Själv åt jag under en bussresa en massa askar Läkerol utan att tänka på dess effekt. Efter halva resan höll jag på att gå under men kunde ju inte gå av mitt i ingenstans. Någon kilometer hemifrån var jag dock tvungen att hoppa av bussen och göra det som behövdes så fort det bara gick. Tack och lov var det vid en vårdcentral och ja, jag hann in på toa!

• Katta86

Ja fy vad det där är hemskt! Känner så väl igen det. Typ man är på väg hem och så rätt som det är så PANG så är magen igång och man ökar på stegen, men så kniper det så man kanppt kan gå på någon minut innan man kan sätta igång igen. Men värst är det när man står utanför dörren hemma och när man kommer in för då är det som att kroppen vet att nu är toaletten nära för då är det svårt att hålla det inne!

Finast var iallafall en kompis som berättade att hon hade varit på väg hem mitt i sommaren i kjol, inga strumpbyxor och string på sig när hon kände sig sådär skitnödig. Hon sa att det var som vatten och att det inte gick att hålla inne så hon kände hur det började sippra.. Undrar om man kutar hem då? Haha

(¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Anonym

Haha det är väl hur naturligt som helst med bajs? Så varför inte en tråd om det när det finns trådar om precis allt annat..

Här kommer en historia från mig.
    Jag o min dåvarande pojkvän var på charter i Goa (indien). Låg på stranden o hade mått lite halv illa på morgonen men tänkte att jag kanske bara druckit dåligt eller så..
    När vi ligger på solstolen så vrider det till i magen o jag fick den där panik känslan av att NU måste jag bajsa.
    Frågade på resturangen vi hyrde solstolar av om det fanns en toalett i närheten. Jo på baksidan sa resturang ägaren.
    Jag gick dit.. "Toaletten" bestod av en toalettstol nedgrävd i sanden typ - inget vatten och med enbart en "hydda" runt.
    Alldeles bredvid spelade massa killar volleyboll.

ALDRIG tänkte jag då.. knep igen allt jag kunde och gick myrsteg tillbaka de ca 700 metrarna till hotellet. Kändes verkligen som att det skulle komma när som helst - ville ju springa men kunde ju inte för då hade jag ju inte kunnat knipa lika mkt =D haha.
    Hade ju vERKLIGEN synts om man råkat bajsa på sig i och med de tunna kläderna jag hade på mig i den 30 gradiga värmen..

Jag HANN och har aldrig varit så glad över att sitta på en riktig toalett någon gång =P

• Katta86
    Anonym skrev 2007-12-03 21:22:17 följande:
    Slapp ringmuskel kanske?
    Du kan då aldrig varit med om en riktig panik skitnödighet! Usch usch usch!
  • Anonym (Glad :))

Jag blir glad av den här tråden.. Skönt att jag inte är ensam!
    DOCK när jag blir så här så handlar det inte om en 5 minuters skita utan då blir jag sittandes i lätt 20-30 min. Tur att du slapp det TS!

• Katta86
    Anonym (Glad :)) skrev 2007-12-03 21:33:59 följande:
    Jag blir glad av den här tråden.. Skönt att jag inte är ensam!DOCK när jag blir så här så handlar det inte om en 5 minuters skita utan då blir jag sittandes i lätt 20-30 min. Tur att du slapp det TS!
    Eller hur?! Så där att man känner sig skitnödig fortfarande fast att det inte kommer något! Haha!
  • Anonym (Glad :))

Ja, eller att det kommer fast man inte känner något. Rumphålet har blivit bedövat liksom ;) Det bara rinner... Heh..

Svar på tråden Bajsade utanför