• Anonym

Bajsade utanför

bilen. Var bjuden på julbord idag och på vägen hem vred det åt i magen så jag trodde jag skulle bajsa på mig. När vi åkt i en halvtimme kunde jag inte hålla mig längre utan jag sade till dom andra att jag måste kissa för jag tyckte det var så pinsamt att säja att jag hade superont i magen och måste bajsa.
    Som tur var så hade jag lite papper i handväskan så jag skyndade ur bilen och satte mig ner på vägkanten(hann inte ens ner i diket)
    Hade värdens diarre men gud så skönt det var undra bara vad dom som ser detta imorgon ska tycka?!
    Undra om det var någon mat som inte var riktigt bra eller om det bara var magen som reagerade på för mycket mat och blandning?

• Svar på tråden Bajsade utanför
  • Anonym (dito)

Jag kastar mig i i tråden och håller med om att det är hemskt med en mage som får sån kramp och gör så att man måste springa på toan NU!! Jag har haft sådana problem att det inte går att beskriva. Jag vet vart varenda toa finns i hela stan och jag har besökt dem. Att handla och bli stående i en lång kö är skitstressande eftersom min mage kan sätta igång att konstra precis när som helst.
    Men faktum är att jag är mycket bättre nu sedan jag slutat med laktos i maten.  Jag använder bara laktosfria varor.
    Förra veckan hade vi pizzakväll här hemma med min systers familj och på min pizza fanns det kebabsås och jag åt av den men efter ca 20 min så var det kört. Jag fick rusa på toan 3 ggr inom loppet av 10 min och jag är glad att det var syrran med familj som satt där och inte goda vänner... Kebabsåsen var inte laktosfri.
    Att vara laktosintolerant är jättevanligt och man kan ha olika grader av det.

• Ghettoblaster

Jag var på min andra dejt med mitt ex en gång när jag fick svettont, vi satt på balkongen å hade ätit å drack vin med tända ljus....
    Plötsligt hör jag det berömda bullrandet i magen. Gick på toan (han satt på balkongen) FAN va ont det gjorde!!! allt kom ut.
    Trodde jag! Men nääää jag fick springa på toa tre eller fyra gånger och tillslut sa ha bara
    - e det inte bättre att du stannar kvar därinne till allt kommit ut??
    FYFAN säger jag bara fy faaaan.
    Romantiskt.

• Pumpkin

Haha, svettont var det bästa ordet jag hört på länge!

Min första dejt med en kille som jag verkligen hoppades att det skulle bli nånting med liknar Fanki's dejt litegrann.

Vi var på en jättemysig restaurang och käkade god mat och drack gott vin, när han helt plötsligt måste gå på toa. Inget konstigt med det, men han var borta i typ 20 minuter! När han sen kom tillbaka verkade han ha tappat rösten för det blev helt knäpptyst och 10 minuter senare försvinner han iväg på toa igen - i 20 minuter till! Sådär höll det på resten av kvällen, och det var sista gången vi träffades

• Anonym (Glad :))

Fanki: Jag skrattar på mig... Jag skulle nog tagit balkongvägen hem! Skönt att han tog det med en nypa salt då
    En del killar tror ju att tjejer inte bajsar. MINSAN.....

Det där med icakön ska jag fan pröva Måste hitta ett knövligt offer först! Mohah!

• Wilowa
    Anonym (dito) skrev 2007-12-04 08:00:45 följande:
    Jag kastar mig i i tråden och håller med om att det är hemskt med en mage som får sån kramp och gör så att man måste springa på toan NU!! Jag har haft sådana problem att det inte går att beskriva. Jag vet vart varenda toa finns i hela stan och jag har besökt dem. Att handla och bli stående i en lång kö är skitstressande eftersom min mage kan sätta igång att konstra precis när som helst.Men faktum är att jag är mycket bättre nu sedan jag slutat med laktos i maten.  Jag använder bara laktosfria varor. Förra veckan hade vi pizzakväll här hemma med min systers familj och på min pizza fanns det kebabsås och jag åt av den men efter ca 20 min så var det kört. Jag fick rusa på toan 3 ggr inom loppet av 10 min och jag är glad att det var syrran med familj som satt där och inte goda vänner... Kebabsåsen var inte laktosfri. Att vara laktosintolerant är jättevanligt och man kan ha olika grader av det.
    Du tog orden ur tangentbordet för mig! Jag har också blivit mycket bättre sedan jag slutade med laktos i maten! Jag trodde länge att det var fettet som jag reagerade på, men har nu kommit fram till at tdet är laktoset. Fast fettet spelar in, för jag blir dåligare av feta mjölkprodukter än av mer fettsnåla.
    Respektera dig själv och andra kommer att respektera dig!
  • Anonym (kolon)

Hej på er bajsisar!
    Efter att ha jobbat på en kirurgisk kolorektal-avdelning en sommar så finns det ingenting som förvånar mig när det gäller bajs längre. Jag jobbade med bajs åtta timmar om dagen kändes det som ibland. Ni kan kalla mig bajsexpert

Nej, skämt åsido.. det var faktiskt ett väldigt stimulerande jobb. Men visst blev man lite härdad. Trodde aldrig att jag skulle vänja mig vid att se så mycket äckliga kroppsvätskor och annat. Det som gör att man står ut är att man ser så många människor som lider och som behöver hjälp och som aldrig skulle klarat sig om de inte fick hjälpen. Hade jag varit i ett så utsatt läge så hade jag skämts så jag försvann fem våningar ner i huset och då känns det bra att kunna vara den som inte förstorar upp och säger "NÄMEN VAD I HELA FRIDEN!! UÄÄÄHHH!!! BAAA JJJJ SSSS!". Man lär sig att vara professionell och tona ner saker och ting helt enkelt

Om någon förstår vad jag menade med det där inlägget...

• Anonym (jappp)

jag tror jag skrattar ihjäl med.

jag måste berätta att min sambos familj är väldigt öppen med sina skitproblem och sånt. medans jag själv tycker det är det mest pinsama som finns... jag vägrar att skita när jag är borta. utan jag väntar tills jag kommer hem... men när jag var gravid och väntade min tös och var hos svärmor på middag... bara drog det till i magen... jag försökte hålla mig. svärmor sa men gå på toa och skit om det har de du behöver... gud vad jag skämdes när jag sprang iväg på toan... toan var alldeles intill köket.. och jag sket och fes och de gick inte att hålla imot. de dånade inne på toan.. dom måste ju ha hört. sen hörde jag min sambo flinsssa från köket. så dom måste ha hört alla ljud som kom från toan..... Gud vad jag skämdes när jag kom ut från toan... sen säjer sambon högt, var det skönt att skita?

• Wilowa
    Anonym (jappp) skrev 2007-12-04 10:36:56 följande:
    jag tror jag skrattar ihjäl med.jag måste berätta att min sambos familj är väldigt öppen med sina skitproblem och sånt. medans jag själv tycker det är det mest pinsama som finns... jag vägrar att skita när jag är borta. utan jag väntar tills jag kommer hem... men när jag var gravid och väntade min tös och var hos svärmor på middag... bara drog det till i magen... jag försökte hålla mig. svärmor sa men gå på toa och skit om det har de du behöver... gud vad jag skämdes när jag sprang iväg på toan... toan var alldeles intill köket.. och jag sket och fes och de gick inte att hålla imot. de dånade inne på toan.. dom måste ju ha hört. sen hörde jag min sambo flinsssa från köket. så dom måste ha hört alla ljud som kom från toan..... Gud vad jag skämdes när jag kom ut från toan... sen säjer sambon högt, var det skönt att skita?
    Vad taskigt!
    Respektera dig själv och andra kommer att respektera dig!
  • Anonym (dito)
    Anonym (jappp) skrev 2007-12-04 10:36:56 följande:
    jag tror jag skrattar ihjäl med.jag måste berätta att min sambos familj är väldigt öppen med sina skitproblem och sånt. medans jag själv tycker det är det mest pinsama som finns... jag vägrar att skita när jag är borta. utan jag väntar tills jag kommer hem... men när jag var gravid och väntade min tös och var hos svärmor på middag... bara drog det till i magen... jag försökte hålla mig. svärmor sa men gå på toa och skit om det har de du behöver... gud vad jag skämdes när jag sprang iväg på toan... toan var alldeles intill köket.. och jag sket och fes och de gick inte att hålla imot. de dånade inne på toan.. dom måste ju ha hört. sen hörde jag min sambo flinsssa från köket. så dom måste ha hört alla ljud som kom från toan..... Gud vad jag skämdes när jag kom ut från toan... sen säjer sambon högt, var det skönt att skita?
    Förlåt men jag skrattar ihjäl mig.  Jag har också hamnat på toa hos främmande och det har ekat i hela huset av magbesvären he he. Pinsamt värre... Men vilken avslappnad syn på att skita de har. Där behövde du ju inte skämmas.
  • Ghettoblaster

Jag å en polare diskuterade avföring en gång (avföring vilket ord) å kom fram till att få sätta sig ner på toa, höra braket och släppa ut monstret efter ett gatulopp hem med ihopknipna skinkor, vansinneblick, blank panna och stela ben det slår ALLA orgasmer i världen!
    Blir fortfarande lika förvånad när folk gaggar emot!

Svar på tråden Bajsade utanför