Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anonym

Bajsade utanför

bilen. Var bjuden på julbord idag och på vägen hem vred det åt i magen så jag trodde jag skulle bajsa på mig. När vi åkt i en halvtimme kunde jag inte hålla mig längre utan jag sade till dom andra att jag måste kissa för jag tyckte det var så pinsamt att säja att jag hade superont i magen och måste bajsa.
    Som tur var så hade jag lite papper i handväskan så jag skyndade ur bilen och satte mig ner på vägkanten(hann inte ens ner i diket)
    Hade värdens diarre men gud så skönt det var undra bara vad dom som ser detta imorgon ska tycka?!
    Undra om det var någon mat som inte var riktigt bra eller om det bara var magen som reagerade på för mycket mat och blandning?

• Svar på tråden Bajsade utanför
  • Anonym (skitnödig)

jag vart faktiskt tvungen att stanna på motorvägen härom dagen JAAA DET ÄR SANT slängde bara upp passagerar dörren bak och satte mig och det spruta åhh vad det var pinsamt bilarna tutade men vad skulle jag göra skita ner bilen eller

• Anonym (med)

he he..

jag bajsade faktiskt på mig hemma härromdagen. Gör man sånt som vuxen?? Svar JA!

Jag låg i sängen och känner en plötslig panik! Jag måste bajsa NUUU! Jag han aldrig till toaletten utan bajade i trosorna.

Jag blev så chockad att jag började asgarva åt mig själv.

Tur att ingen annan var hemma!

• Katta86
    Anonym (skitnödig) skrev 2007-12-03 23:54:14 följande:
    jag vart faktiskt tvungen att stanna på motorvägen härom dagen JAAA DET ÄR SANT slängde bara upp passagerar dörren bak och satte mig och det spruta åhh vad det var pinsamt bilarna tutade men vad skulle jag göra skita ner bilen eller

HAha, det måste ha känts pinsamt! Men bilarna såg säkert inte att du sket utan trodde nog bara att du kissade, men man själv vetr vad man gör och det är värst!

Anonym (Glad :)) skrev 2007-12-03 23:28:33 följande:
    Tänk om alla kunde vara så förståndiga som ni är... :)Ser nån i ica-kön som ser lite knövlig ut, och få klappa i ryggen och säga; Gå före mig du, du ser skitnödig ut
    HAhah! Kan du inte göra det? Snälla? Vore så kul! Undrar vad personen skulle säga? Haha!
    (¯`°?.¸ ღ Anton o7o8o2 ღ ¸.?°´¯)
  • Ghettoblaster

Hahahaha! ja det e fanimej inte coolt alltså!
    När vi kom från indien (jag gravid) och ömtålig fick jag svettont på finlands flyglats och rusade in på toa å så fort man satte sig ner smäller det ur arslet på en. Tänka att rumpan kan ge såna höga äckliga ljud ifrån sig!!!

• Katta86
    Ghettoblaster skrev 2007-12-04 07:42:38 följande:
    Hahahaha! ja det e fanimej inte coolt alltså!När vi kom från indien (jag gravid) och ömtålig fick jag svettont på finlands flyglats och rusade in på toa å så fort man satte sig ner smäller det ur arslet på en. Tänka att rumpan kan ge såna höga äckliga ljud ifrån sig!!!
    Ja helt sjukt! Hoppad det inte var toabås bara! Jag hatar sådanna! Hur i helvete tänker man när man bara riggar upp halva väggar till toaletter? De som gör det kan du fan aldrig varit riktigt dålig i magen för då vet man att folk behöver ljudisolerade väggar när man ska skita! JAg sitter alltid på helspänn på sådanna toaletter även om jag bara kissar för jag är rädd att jag ska råka släppa en brakare! Haha
  • Ghettoblaster

JOHORU!!!!
    Nog var det toabås alltid, freakshow för alla!! Och jag lovar dig att damen som stod utanför (det hade bildats en kö....) undvek min toa och gick in i en annan, vet inte om personen efter henne gick in för jag fick brådis därifrån hehehe!

Katta86 skrev 2007-12-04 07:45:45 följande:
    Ja helt sjukt! Hoppad det inte var toabås bara! Jag hatar sådanna! Hur i helvete tänker man när man bara riggar upp halva väggar till toaletter? De som gör det kan du fan aldrig varit riktigt dålig i magen för då vet man att folk behöver ljudisolerade väggar när man ska skita! JAg sitter alltid på helspänn på sådanna toaletter även om jag bara kissar för jag är rädd att jag ska råka släppa en brakare! Haha
  • Katta86
    Ghettoblaster skrev 2007-12-04 07:48:03 följande:
    JOHORU!!!!Nog var det toabås alltid, freakshow för alla!! Och jag lovar dig att damen som stod utanför (det hade bildats en kö....) undvek min toa och gick in i en annan, vet inte om personen efter henne gick in för jag fick brådis därifrån hehehe!
    HAha, det är så man struntar i att tvätta händerna, stirra ner i golvet och GÅR!
  • Ghettoblaster

Ja fan det e nästan så men det gjorde jag trots allt!
    När man skapat såna ljud så MÅSTE man tvätta händerna, annars tror väl alla att man är gjord av bajs

• Katta86
    Ghettoblaster skrev 2007-12-04 07:53:01 följande:
    Ja fan det e nästan så men det gjorde jag trots allt! När man skapat såna ljud så MÅSTE man tvätta händerna, annars tror väl alla att man är gjord av bajs
    JA det är klart, men det hade ju varit rätt tufft om du bara coolt hade glidit ut ur båset, gett kön ett stort leende i stil med "fan vad det var skönt!" tvättat händerna i lugn och ro, sedan fixa till frisyern lite, pudra näsan och lungt gå därifrån. Visa att det är ju bara naturligt och inget att skämmas för! Tyvärr är man ju inte sån!

Men undrar hur det låter inne på herr toan?
Svar på tråden Bajsade utanför