• Anonym (lagom)

tycker du polacker är snygga?

hej!
    jag känner direkt igen en polsk kvinna, de är sååå fina...

• Svar på tråden tycker du polacker är snygga?
  • Dorian Ertymexx
    bettangirl skrev 2007-12-03 18:10:29 följande:
    URSÄKTA men när har ni varit i polen och tittat??Kan säga att jag är där rätt ofta och ser stor skillnad på polska tjejer och även män ska jag säga, dom är väldigt utseende medvetna.. bryr sig mycket om hur dom ser ut.... och framför allt hur dom för sig..för sig, och har kultur... tycker oxå att dom är väldigt kvinliga och männen manliga...över lag. Åk dit och titta...
    Tyst med dig! Ju färre som gillar polacker/polskor, desto fler åt oss! ;)
  • Häxan Jia
    bettangirl skrev 2007-12-03 18:10:29 följande:
    URSÄKTA men när har ni varit i polen och tittat??Kan säga att jag är där rätt ofta och ser stor skillnad på polska tjejer och även män ska jag säga, dom är väldigt utseende medvetna.. bryr sig mycket om hur dom ser ut.... och framför allt hur dom för sig..för sig, och har kultur... tycker oxå att dom är väldigt kvinliga och männen manliga...över lag. Åk dit och titta...
    Ja jag har varit i polen och tittat, jag har även haft en familj från ukraina boendes i mitt hem, jag har vänner från polen och från estland..... Fyra killar från estland..... av dessa ser en bra ut och han ser jävligt bra ut... Familjen från ukraina var vackra alla tre, väldigt vackra människor, men småväxta...

Vet du min erfarenhet av polska kvinnor är att de platinblonderar håret, har svarta ögonbryn, röda eller rosa läppar och matchande nagellack och mkt leopard mänstrat och annat som jag personligen kan tycka är lite vulgovera... Japp de är garanterat en fördom Men de jag mött bekräftar ju den
    En gång slyna, ALLTID slyna
  • trollkarl

men hallå! nej det är dom inte, efter 25 får dom hår på hakan o lägger te sig... nej vet hut... tacka vet jag min häxa... hon är vacker hon..

• Häxan Jia
    trollkarl skrev 2007-12-03 22:24:46 följande:
    men hallå! nej det är dom inte, efter 25 får dom hår på hakan o lägger te sig... nej vet hut... tacka vet jag min häxa... hon är vacker hon..
    *asg*

För du e nog objektiv...
    En gång slyna, ALLTID slyna
  • bettangirl

Häxan Jia skrev 2007-12-03 21:53:40 följande:

Ja jag har varit i polen och tittat, jag har även haft en familj från ukraina boendes i mitt hem, jag har vänner från polen och från estland..... Fyra killar från estland..... av dessa ser en bra ut och han ser jävligt bra ut... Familjen från ukraina var vackra alla tre, väldigt vackra människor, men småväxta...Vet du min erfarenhet av polska kvinnor är att de platinblonderar håret, har svarta ögonbryn, röda eller rosa läppar och matchande nagellack och mkt leopard mänstrat och annat som jag personligen kan tycka är lite vulgovera... Japp de är garanterat en fördom Men de jag mött bekräftar ju den
    Va det på 90 talet?
  • JuliaåRonjasmammis

Nu är ju "min" polack vackrast i världen, han är supersnygg och helt underbar, så jag är ruskigt subjektiv!!

Vad gäller andra polacker av båda kön, ser de väl ut som folk gör mest, vissa snygga, vissa mindre snygga. Precis som svennar, amerikaner, turkar, spanjorer, ryssar etc etc etc...

• trollkarl
    bettangirl skrev 2007-12-04 01:13:06 följande:
    Va det på 90 talet?
    nope,tvåtusen talet...
  • Pockadockan
    Ja jag har varit i polen och tittat, jag har även haft en familj från ukraina boendes i mitt hem, jag har vänner från polen och från estland..... Fyra killar från estland..... av dessa ser en bra ut och han ser jävligt bra ut... Familjen från ukraina var vackra alla tre, väldigt vackra människor, men småväxta...Vet du min erfarenhet av polska kvinnor är att de platinblonderar håret, har svarta ögonbryn, röda eller rosa läppar och matchande nagellack och mkt leopard mänstrat och annat som jag personligen kan tycka är lite vulgovera... Japp de är garanterat en fördom Men de jag mött bekräftar ju den
    Jag har ungefär samma fördomar som du
Svar på tråden tycker du polacker är snygga?