tycker du polacker är snygga?
hej!
jag känner direkt igen en polsk kvinna, de är sååå fina...
hej!
jag känner direkt igen en polsk kvinna, de är sååå fina...
Den vackraste polska kvinnan som jag känt hette Marta och blev bara 27 år gammal , men om jag kollar på min svärmor som ung så var hon grymt vacker , blev värre när hon flyttade till Sverige dock ... då föll hennes vackra yttre .. o tyvärr även det inre ..
Har varit tillsammans med en polack och min mamma är det och hon är en väldigt vacker kvinna... =) Även min mormor som idag är 73 men är väldigt stilig kvinna =)
Jag hoppas för gudarna man åldras lika fint som dem =)
Jag får hålla med om att kommer man ut i byarna så är de kanske inte så granna men i städerna är de mer utseende medvetna... =)
Men det typiska äldre kvinnorna känner jag lätt igen =)
Men nog har jag sett snygga tjejer och killar i polen de får jag säga.. =)
Å svar ja har varit i polen en del =)
Jag har aldrig träffat en polsk kvinna som jag tyckt är snygg. Jag tycker japaner, kineser och negreser är de vackraste "folkslag".
Men det är ju bara min åsikt...
Är själv polack, och dessutom sambo med en likadan
Vi är skitsnygga båda två, även om jag tycker att kvinnorna för det mesta är vackrast!
Får väl hoppa in och svara ja på frågan, iallfall så är "min" polack det ![]()
Vilken lustig fråga
Njaaa, gillar nog inte direkt öst-europeiskt utseende i största allmänhet. Tycker de ofta har små ögon och liksom knotiga ansikten, inte min stil!
Anonym (Nja) skrev 2007-12-04 23:45:54 följande:
Svårt att svara på om ett helt folkslag är snygga eller inte. Alla ser ju olika ut. Märklig fråga.