• Anonym (lagom)

tycker du polacker är snygga?

hej!
    jag känner direkt igen en polsk kvinna, de är sååå fina...

• Svar på tråden tycker du polacker är snygga?
  • Dorian Ertymexx

Anonym (balkanbrud) skrev 2007-12-10 22:04:18 följande:

ursäkta,,,e du själv från balkan eller säger du så om alla som du inte känner?alla de som jag känner från balkan ser jävligt bra ut vare sig de är unga eller gammla,,men men vissa dömer ju folk bara för att verka tuffa,,,hur ser du ut egentligen?
    Eh... balkan är stort. Men rent generellt är mitt intryck att de vackra damerna från balkan är MYCKET vackra. Både ex-juggar, bulgariskor och rumänskor (räknas rumänien som balkan!?)

Om man dock räknar grekland som en del av balkan går genomsnittspoängen ner drastiskt. Antalet vackra grekiskor som jag sett är... ahem... lågt. ;)
  • Anonym

Nej, tänder inte på polacker alls.

• tea1982
    Anonym (blä) skrev 2007-12-03 16:45:15 följande:
    Har en uppfattning om polacker, och det är att de ser skabbiga, slitna och billiga ut. Inte vackra nånstans. har inte sett alla polacker i världen men som ni säger, de har ju ett speciellt utseende.. som jag personligen inte ser någon som helst tjusning i.
    Här har vi en grymt skabbig, sliten och billig polack =)
  • Annikamed2barn

Konstig fråga, ungefär som att fråga om svenska tjejer är vackar. En del är väl det och andra inte...Och det en tycker tycker inte en annan.

Jag har dejtat en grabb från Polen och han var fin i alla fall Jag har jobbat med en grabb från Polen också och han var inte lika fin, haha!

• Anonym
    tea1982 skrev 2008-02-28 12:49:57 följande:
    Här har vi en grymt skabbig, sliten och billig polack =)
    Ja du ser verkligen polsk ut.
  • marina81

Näe..inte de jag såg i Polen i somras iaf..alla var ju lika bleka, med typ finska drag o rakade huvuden..men det måste ju finnas snyggingar där också som i alla andra länder!

• ludenben

Hade du sett min sambo hade du blivit kär direkt han är polack. Visserligen adopterad sån men ändå född i polen av polska föräldrar. Hade du sett han hade du givit upp kvinnorna, det lovar jag

Dorian Ertymexx skrev 2007-12-06 09:25:50 följande:
    Jag tycker precis tvärtom. Har aldrig sett en manlig polack som jag ens tyckt varit särskilt uppseendeväckande. Mer för slaviska kvinnor. ;)
  • Anonym (Ej polack)

Polacker brukar tro att jag är polack, de brukar komma fram till mig och prata polska.. och jag är ju skitsnygg... Idol och Let´s Dance Danny är ju halvpolack och han ser ju ok ut?

• tea1982
    Anonym skrev 2008-02-28 18:51:26 följande:
    Ja du ser verkligen polsk ut.
    Tacka fan för det. =)
  • Sniglar och Krut

Well, låt oss generalisera.
    Nej, polacker är inte snygga.

• marina81

JAAAAAAAAAA...älskar Danny..e han halvpolack..jag får nog omvärdera tror jag!
    Anonym (Ej polack) skrev 2008-02-28 19:11:07 följande:

Polacker brukar tro att jag är polack, de brukar komma fram till mig och prata polska.. och jag är ju skitsnygg... Idol och Let´s Dance Danny är ju halvpolack och han ser ju ok ut?
  • krysia

De är manliga i allafall inga fiantar som svenskar.Och de vet hur man uppvaktar en kvinna.En polack säger `:och, vad snygga ben du har`´medan svensken säger vad fin klänning du har.Romantisk va?

Svar på tråden tycker du polacker är snygga?