• Anonym (lagom)

tycker du polacker är snygga?

hej!
    jag känner direkt igen en polsk kvinna, de är sååå fina...

• Svar på tråden tycker du polacker är snygga?
  • Velour

Eh...din bror var väldigt sexig. Speciellt i uniformen

Lizard19 skrev 2007-12-05 09:35:52 följande:
    Stämmer då varken in på min mor eller mormor... =)Å tjejer vill ni se en snygg polack.. ? Gå in på mitt galleri och kika min bror.. Han är tydligen väldigt het har jag hört av mina tjej vänner =)
  • SeTa

Min polack är vansinnigt snygg. Finns bild i galleriet.

Fast jag tror att manliga polacker är snyggare än kvinnliga.

• Dorian Ertymexx
    SeTa skrev 2007-12-05 20:25:20 följande:
    Min polack är vansinnigt snygg. Finns bild i galleriet. Fast jag tror att manliga polacker är snyggare än kvinnliga.
    Jag tycker precis tvärtom. Har aldrig sett en manlig polack som jag ens tyckt varit särskilt uppseendeväckande. Mer för slaviska kvinnor. ;)
  • Lizard19
    Velour skrev 2007-12-05 20:23:24 följande:
    Eh...din bror var väldigt sexig. Speciellt i uniformen
    Tack, ska hälsa han de =)

Haha synd bara syster fick mer av den öländska sidan från far sin :P Haha har hört att ölänningar se ut som potatisar ;)

Minns min första pojkvän. Han var grymt fin och polack... Men e så nöjd med min dalmas som jag har idag ;)

Men nått som skrämde mig var faktiskt tanterna nere i byn där mormor och morfar bor... Jösses men de har oxå en sämre ekonomi och tänker mer på att baka och jordbruk än de i staden liksom... 2 olika livsstilar....
    Ost ost ta i hyveln
  • Anonym

inte ja men smaken är som baken tur är väl det =)

• SeTa

Dorian Ertymexx skrev 2007-12-06 09:25:50 följande:

Jag tycker precis tvärtom. Har aldrig sett en manlig polack som jag ens tyckt varit särskilt uppseendeväckande. Mer för slaviska kvinnor. ;)
    Märkligt. Kan det möjligtvis bero på att du är man och jag är kvinna?
  • Anonym (balkanbrud)

ursäkta,,,e du själv från balkan eller säger du så om alla som du inte känner?alla de som jag känner från balkan ser jävligt bra ut vare sig de är unga eller gammla,,men men vissa dömer ju folk bara för att verka tuffa,,,hur ser du ut egentligen?

Henrik31 skrev 2007-12-05 08:54:56 följande:
    De är väl lite som balkankvinnor?Snygga upp till 40 och sedan rasar de kraftigt med skägg, skrynklig hy och fetma?
  • CapoDiTuttiCapi

Polacker = Nej
    Polskor = Ja

! Solt pappa 20070326 !
  • Dorian Ertymexx
    SeTa skrev 2007-12-10 21:18:28 följande:
    Dorian Ertymexx skrev 2007-12-06 09:25:50 följande:
    Märkligt. Kan det möjligtvis bero på att du är man och jag är kvinna?
    Mmm, det är en möjlig teori förstås. ;)
Svar på tråden tycker du polacker är snygga?