Inlägg från: miniGrynet |Visa alla inlägg
  • miniGrynet

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

lewwe skrev 2007-12-10 09:56:59 följande:
    Någon som har koll på om det är rea nu snart? De brukar väl ha någon dag med 25%!
    Med kupong så har man 25% på ett köp 11-14 december.

Hoppas du kan snacka till dig rabatten i din butik!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    Vos skrev 2007-12-10 12:30:25 följande:
    Måste bara fråga....Jag har beställt på Lindex med leverans till min butik.Måste jag hämta det eller kan min man göra det?Han kör förbi varje dag när han ska till och från jobbet så det hade varit väldigt smidigt om han bara kunde gå in och hämta det.
    Man bör ju få någon slags avi alt ett nummer via sms för att kunna hämta ut paketet, och har han det borde han kunna hämta.
    Så fungerar det i alla fall på våra andra utlämningsställen.

Har också beställt till butik denna gång, innan enbart till mitt Ica.
  • miniGrynet
    Vos skrev 2007-12-10 13:19:03 följande:
    Jag vet att om jag beställt tex på hm och fått paketet till Statoil så har jag fått nån kod via sms men har ändå varit tvungen att visa leg....Han få prova och se om det går annars får jag åka in.Det är bara det att jag bor på en ö och måste ta färjan till fastlandet för att komma till Lindex så även om det bara tar fem min till färjan och sen fem min till Lindex så tar färjan en kvart och man måste passa tid och bla bla bla....Gubben åker ju som sagt förbi dagligen...
    Aha... ja, det blir ju såklart lite mer omständigt då.

Ring affären och prata med dom.
    När vi har hämtat paket med sms-kod, har sambon haft mitt leg med sig. Aldrig varit några problem.
    På vår lilla Ica känner dom igen oss, där behöver vi inte ha avi heller.
  • miniGrynet

Är plysch-byxorna i nya färger på baby eller flick-avdelningen?
    Låter som roliga nya färger!

• miniGrynet
    Snorky skrev 2007-12-10 20:58:03 följande:
    baby enligt smultronhjärta

Hmm... pinsamt, läste inte ordentligt! Tack!

• miniGrynet
    linper skrev 2007-12-10 21:13:36 följande:
    Puffar...
    Nej, det är inte som tex H&M-kortet.
    Så som jag förstått det så är det i princip för att fortsätta få erbjudanden som man drar kortet.
  • miniGrynet
    rply skrev 2007-12-10 21:19:51 följande:
    ja hitta inga plysch?
    Dom finns nog bara i butikerna än så länge.
  • miniGrynet
    Peak skrev 2007-12-11 11:00:22 följande:
    är det någon som har sett en pyjamas som är vit och svartrandig tror jag, med blå detaljer och så stod det ju nå´t kul på bröstet, typ Love me eller liknande. Hon sa att den "nog" bara fick upp till 80, men jag vill ha den i 86 - någon som har sett?Varför ska de vara så snorliga på mitt Lindex? Skitstöriga!!Jag visste inte heller att byxorna bara gick upp till 80 på baby, och bodysarna till 86 - varför har de så??När man använder 25%-lappen får man ta 3 bet för 2-rabatten först och sedan 25% på det? Man fick på reaplagg iaf för det frågade jag igår!
    Ja, det ska väl gå!
    Eftersom man fick ha andra rabattkuponger på t3b2 så måste ju även dessa ingå i den här kupongen!

Ring Kundtjänst och fråga dom.
    Eller maila så får du ett skriftligt svar att skriva ut och ta med till butiken om dom strular.
  • miniGrynet
    ikve skrev 2007-12-11 13:15:23 följande:
    Va och hämtade ut min crazy xmas klänning, den som fanns för 49,50 idag. Hade beställt brun/orange men fick rosa/röda SUCK!Den kan ju inte tagit slut heller för den orange/bruna finns ju kvar på hemsidan i alla fall!
    Det är väl underligt om dom byter ut klänningen till en annan färg, utan att man godkänt det?!
    Det hade jag klagat på...

Tänk om man inte bor vid en Lindex-affär så man inte kan hämta ut eller lämna tillbaka den där gratis, utan då får man betala 80 kr i frakt (fram o tillbaka) pga att dom byter färg på kläderna man beställt istället för att höra av sig och säga att den är slut i den färg man önskat.

Har också paket att hämta på min affär, ska nog hämtas imorrn. Får se vad jag fick för färg på dotterns klänning då.
  • miniGrynet

Nu har jag mailat Lindex och frågat om rabatten gäller på t3b2 även denna gång med 25%-kupongen.
    Får se när och vad dom svarar.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2