• Snorky

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

2007 Mamma skrev 2008-01-07 21:01:03 följande:
    Strl.86 är lika långa i benen som velurbyxorna i strl.80!Nä de oranga, gröna & svarta finns inte på hemsidan. Dom är så fina! och jag tror de oranga skulle passa bra till den bruna molnbodyn i 92 som ligger och väntar i byrån...
    är det riktigt orange eller är det mer rödorange typ rostfärgad?!? Jag hoppas på det första alternativet... men då tycker jag ju inte de matchar till molnbodyn förstårs... för det är väl rostfärgad mudd på den?! Jag är lite petig!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    philmKarin skrev 2008-01-08 10:50:58 följande:
    Har det kommit en ny omgång overaller lr?
    japps... finns på hemsidan som jag har förstått det...
  • Snorky
    miniliten skrev 2008-01-08 08:20:07 följande:
    jag kan ta kort på dom orange byxorna alldeles straxt. och kan även lägga en molnbody ijämter så du kan se, har ju båda hihi inte i samma stl dock men så du kan se, blir edt bra ??? hihihi
    ja, vad kul! *mkt tacksam*

Jag skulle ju åka in till stan idag... men såklart spydde stora sonen i morse!! Så nu får jag vänta tills gubben vaknar efter sitt nattpass. Dock tror jag det var pga att jag gav honom penecillin på fastande mage, hur dum man nu får bli! För nu mår han hur bra som helst, men jag vill inte riskera någonting.
  • Snorky
    snigelina skrev 2008-01-08 11:51:51 följande:
    Den orange är ljust orange, inte rostfärgad.Hoppas det inte är magsjuka!
    åhh... vad bra! Jag har nämligen haft sån ågren att jag inte köpte de orangea velouren från me&I åt stora killen, utan bara åt lillebror. Så äntligen kan jag få tag på ett par orangea byxor åt storebror också!! Visserligen inte velour, men det går så bra ändå!
    Det verkar inte vara magsjuka för han äter pepparkakshus för fullt nu och är jättepigg!
  • Snorky
    pelagonia skrev 2008-01-08 12:34:29 följande:
    Dem "nya" ta 3 bet för 2 byxorna som finns från str 86..Är dem små eller stora i str ?Min grabb har 80 i plychbyxorna men dem börjar bli lite små..
    De är typ en storlek mindre än normalt. Jag köper 104 till min son som jag köper 98 på byxor till annars. Normalt är 98 stort på honom i byxor.
  • Snorky
    IntravenösFylletös skrev 2008-01-08 13:19:19 följande:
    ingen som vet om de bruna plysch hängslebyxorna kommer att komma ut i butik igen.eller nån som vet om de finns kvar nånstans *blinkar**hostar* strl 80
    de finns inte i stl 80... börjar på 86. Men jag tror inte de kommer komma igen, de har ju reats lite varstans så det verkar inte vara några standardbyxor.
  • Snorky
    Sassah skrev 2008-01-08 16:28:42 följande:
    Kappahl öser ju ut kunponger hela tiden, varför är Lindex såå snåla? Någon som fått rabatt nyligen?

snåla??? jag får varje månad runt den 15:e. Jag tycker de är rätt generösa emot många andra. Kappahl går ju typ inte att jämföra med för de har ju ändå inget man vill köpa!
  • Snorky
    miniliten skrev 2008-01-08 19:29:11 följande:
    tror bara det blir bonus om man handlar med lindex kredit kort, jag fick nämligen samma chock när jag kolla häromdan men jag tror man måste ha lindex kredit om det ska bli bonus på det.... rätta mej om jag har fel nån?? =)
     det stämmer... är bara Lindex´s betalkort som ger bonus
  • Snorky
    Mollymajs skrev 2008-01-08 20:12:38 följande:
    Vart i webben finns de byxorna? Letar o letar men hittar inga. är visserligen dö trött så ja ser nog inte allt. Kan väl länka? Blev så nyfiken på va det är
    under bamse 50-86
  • Snorky

Idag har jag varit på Lindex, men jag höll mitt shoppinglöfte och köpte ingenting även om det fanns mycket nytt fint! Tänkte att det snart kommer en kupong iaf och snart blir det väl halva priset på rean också. Fanns lite på rean nu som var intressant, men jag var snål o tänkte att de sänker det nog ännu mer snart... det var lixom inget jag kände att jag MÅSTE ha för då hade jag redan köpt det innnan! De orangea mjukisarna hade inte kommit hit än tyvärr... de finns säkert i Marieberg dock... men dit orkar jag inte åka för enbart de... så jag väntar!

Tog ist o shoppade lite vårnyheter på pop!!! Såååå mycket fint där!!! Men jag hade mina bonuscheck kvar så använde lite av den... så då gick det ju inte åt några pengar iaf! Man hittar på ursäkter för allting!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2