För alla oss som gillar Lindex. Del 2

har babyvelouren blivit mindre i midjan?!? Jag har 4 färger av de allra första som kom, som stora killen hade o som nu lillebror ärver. Och nu köpte jag de nya färgerna, de sitter mkt bättre i midjan på lillkillen! De andra ramlar typ av.
Ja, det var ju skönt att man inte har missat nåt i stort sätt. Inte för att jag trodde det! Bästa reorna är alltid i mitten av januari till slutet!! Så jag väntar tills dess. Dessutom ligger i stort sett hela familjen sjuka i nåt influensaliknande!
Undra om jag vågar ge mig in i tvättdiskussionen igen! Folk blir bara arga o tar illa upp!
Jag använder ALDRIG vittvättmedel för det sliter massor även på vit tvätt så den blir grådaskig till slut.
Jag delar alltid tvätten i 4 högar. Sorterar efter ljusaste färgen så det blir en mörk 60 graders, en ljus 60-graders, en mörk 40-graders och en ljus 40-graders. Fuskar ofta o kör 30-gradersplagg i 40 om det typ inte är ylle eller nåt väldigt speciellt. Har knappt såna plagg, men det förekommer. De enda plaggen jag kör ensamma är tex om min pappa shoppat i asien etc. De litar jag inte alls på. Eller väldigt mörka jeans. Rött tvättas oftast med mörkt. Alla plagg som är 10% ljusa och 90% mörka tvättas i ljus tvätt! Jag tror det aldrig hänt att jag färgat några plagg faktiskt... inte vad jag kan minnas.
ingen som har bild på djurbodyn i lila?!? jag vill se hur den ser ut!
Fasen... det lutar åt ett Lindex-besök... jag skulle ju inte!! grrr!!!