• Snorky

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

IntravenösFylletös skrev 2007-12-23 10:11:35 följande:
    om personalen börjar prata med lillkillen i vagnen och utbrister-åhh, va stor du har blivit...är det ett tecken på att man är där för ofta hihih
    hehe... borde det inte vara tvärtom?! Hinner han växa så mkt mellan dina rundor på Lindex!??!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    IntravenösFylletös skrev 2007-12-23 10:25:12 följande:
    *harkel* hehe.måste säga att personalen i Säffle är mycket trevliga och tillmötesgående. kanske blir så för att det är en mindre stad, vad vet jag.
    ja, det stämmer nog... här bara fräser de! Men de känner garanterat igen mig!
  • Snorky

har babyvelouren blivit mindre i midjan?!? Jag har 4 färger av de allra första som kom, som stora killen hade o som nu lillebror ärver. Och nu köpte jag de nya färgerna, de sitter mkt bättre i midjan på lillkillen! De andra ramlar typ av.

• Snorky
    gosmamman skrev 2007-12-25 20:06:06 följande:
    Hmmm, ja man kanske ska göra ett försök då Jag har ju mest bodys som ska "iväg" och de flesta i retro stil . Ja det tåls att fundera på. Jag måste få iväg lite nu när man fått massa nytt i julklapp så är det onödigt att ha massa urväxt att ligga o ta plats.Känns dummt att bara skänka bort dom när dom e så fina och nästan nya.
    vilka storlekar är det då?? det mesta i 68 o neråt tycker jag man knappt får något alls för... men i 74 o uppåt kan man få rätt mkt för retrokläder, glöm inte att skriva retro i rubriken, då drar det flera!
  • Snorky

Ja, det var ju skönt att man inte har missat nåt i stort sätt. Inte för att jag trodde det! Bästa reorna är alltid i mitten av januari till slutet!! Så jag väntar tills dess. Dessutom ligger i stort sett hela familjen sjuka i nåt influensaliknande!

• Snorky

Undra om jag vågar ge mig in i tvättdiskussionen igen! Folk blir bara arga o tar illa upp!

Jag använder ALDRIG vittvättmedel för det sliter massor även på vit tvätt så den blir grådaskig till slut.
    Jag delar alltid tvätten i 4 högar. Sorterar efter ljusaste färgen så det blir en mörk 60 graders, en ljus 60-graders, en mörk 40-graders och en ljus 40-graders. Fuskar ofta o kör 30-gradersplagg i 40 om det typ inte är ylle eller nåt väldigt speciellt. Har knappt såna plagg, men det förekommer. De enda plaggen jag kör ensamma är tex om min pappa shoppat i asien etc. De litar jag inte alls på. Eller väldigt mörka jeans. Rött tvättas oftast med mörkt. Alla plagg som är 10% ljusa och 90% mörka tvättas i ljus tvätt! Jag tror det aldrig hänt att jag färgat några plagg faktiskt... inte vad jag kan minnas.

• Snorky
    lewwe skrev 2007-12-28 20:19:10 följande:
    Vilka fina kjolar. Åh jag längtar till mitt lindex får in lite nytt, de är nog segast i hela sverige. Jag fick lite presentkort som jag tänkte använda till lite nytt och fräscht. Rean va ju typ sämst. Någon som vet om de brukar rea mer senare i januari eller???
    ja, bästa rean är i januari... typ mitten till slutet av januari!! Det gäller de flesta butiker! Det är bara det överblivna de rear nu!
  • Snorky
    lewwe skrev 2007-12-28 20:35:31 följande:
    Förresten är det någon som vet om man kan handla för presentkort i shoppen på nätet?????
    nej, det går inte...
  • Snorky
    maggan75 skrev 2007-12-28 22:53:27 följande:
    Jag har oxå klämt lite på dem, men hängde tillbaka. Jag gömmer numer mina kläd inköp för min man. Inte för att han bryr sig jätte mycket men häromdagen strök han och då hade han räknat barnens tröjor och byxor och talade om för mig hur många de hade  
    tur att det bara är jag som stryker i det här huset!
  • Snorky

ingen som har bild på djurbodyn i lila?!? jag vill se hur den ser ut!

Fasen... det lutar åt ett Lindex-besök... jag skulle ju inte!! grrr!!!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2