• Snorky

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

fast butikerna väljer väl inte vad de plockar in, utan de får ju bara varor skickade till sig?!? De har ju ingen aning om vad de får liksom. Det finns säkert olika grader av butiker, de största får allt, de mindre får bara utvalda delar. Men det är så konstigt... för i Enköping tex de har fortfarande kvar elefantkollektionen till baby på ord. pris!!!! Den kom för över 1 år sen!!!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky

varför gå ur? du kan väl lika gärna vara med, det är ju gratis o knappast ansträngande. Jag brukar få nåot varje månad. Men denna månad har jag inte fått nånting. Men ist har jag ju fått länkarna här i tråden till 50:- kupongerna så då spelar det ju ingen roll, för då kan jag skriva ut de själv o använda ändå! De är ju inte personliga.

• Snorky
    Mamma och Mor skrev 2008-01-27 00:29:10 följande:
    Ja, nu är ju problemet att jag inte har någon skrivare - så jag har ingen som helst nytta av länkar med rabattkuponger - för jag har knappast tänkt släpa med mig min laptop till Lindex när jag ska handla... Tack för tipset ändå...Nä, ansträngande är det ju inte att vara med - dock helt poänglöst när man inte får något för det heller...
    jo, men du skrev ju att du fått någon gång, tids nog kanske du får fler. Kontaktar du kundtjänst så kanske du får oftare. Tråkigt att du inte har tillgång till en skrivare. Vår färg är ständigt slut typ, så jag skriver ut hos svärföräldrarna, mina föräldrar eller på jobbet!
  • Snorky
    pelagonia skrev 2008-01-27 10:20:53 följande:
    Kan man skriva ut två ?
    man kan använda hur många man vill! Jag tänkte skriva ut ett gäng! Sen får jag se hur många som går åt! De gäller ju i 15 dagar!
  • Snorky
    pelagonia skrev 2008-01-27 10:28:01 följande:
    Som sagt dessa byxor är billigare än POP. Någon som har köpt tidigare och varit nöjda ?Tror ni dessa funkar på en 14/15 månaders på dagiswww.familjeliv.se/Forum-11-241/m27550481.html...://www.lindex.se/Products/Product.a spx?ID=7851&subid=825510&prodid=138 0689&parentid=0&color=457077&NewVie w=true
    vilka är det du menar? är det överdragsbyxorna?? länken funkar nämligen inte. Överdragsbyxorna har vi haft och jag tycker de är helt kanon. de rekomenderar jag verkligen.
  • Snorky
    Fiffa5 skrev 2008-01-27 20:39:23 följande:
    Ngn saöm orkar förklara hur det fungerar med de här rea-kuponger en del fått via mail? Hur kan det det komma sig att man kan använda dem fler ggr än 1? Borde de inte kunna se att man har utnyttjat kupongen på ngt sätt? Annars borde de ju förstå själva att alla skriver ut det antal kuponger som man har användning för...
    Jadu, jag vet inte hur de har tänkt sig. Men samma kuponger går att använda flera gånger vilket jag gjort typ varje gång jag fått kuponger på mailen och ingen har sagt nåt. Kassörskorna har iaf inte kunnat se det under 2007, isf skulle de gjort om det nu. Det är ju bara att ha en smart ursäkt om nån skulle ifrågasätta det någon gång. Tex att man fått den av en kompis som inte skulle använda sin etc. Lindex kanske inte bryr sig att man utnyttjar de flera gånger?!??! Dessutom har det ofta hänt att jag fått samma kupong i brevlådan och sen även på mailen. Så då måste man ju ha rätt att använda de två gånger, annars måste det ju framgå på kupongen. Det står ju inte ens att kupongen endast får användas en gång per clubkort etc. Så hur ska man veta?!?!?
  • Snorky
    pelagonia skrev 2008-01-27 21:24:40 följande:
    Hmm..undrar om man kan ha POP:s WF under ?
    det går nog bra, eller så kan du ju bara ha en vanlig fleece om du vill det. Jag menar jackan är ju ändå vindtät.
  • Snorky
    Cajsan skrev 2008-01-27 21:39:22 följande:
    Någon som varit i Sollentuna eller Barkarby senaste tiden?
    jag var i Barkarby igår
  • Snorky
    Wailea skrev 2008-01-27 21:42:32 följande:
    Ingen som kan svara på om halva rea priset är kvar imorgon?Vill hitta dotterna favvo pyjamas i större storlek!
    ingen aning... men det har pågått en vecka nu... tycker det är jätteurplockat
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2