• Snorky

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

amar skrev 2008-02-09 13:58:15 följande:
    den huvtröjan ni pratar om brun-vita är den både för tjej och kille? för på hemsidan finns dem me på pojkavd..men i affären så frågade jag eftre den då sa dem titta på flickavd.!
    ja, men den är väl så unisex den bara kan bli... sen måste de ju välja att hänga den nånstans om de inte ska ta upp plats på två avdelningar... Jag vet inte varför det skulle vara problem att köpa kläder från "fel avdelning"???
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    EnilemmE skrev 2008-02-09 17:24:25 följande:
    Går det att hitta båda på hemsidan då?!?
    nä, länkarna har man ju fått på mailen, så de finns inte på hemsidan. Men du kan ju säga att du fått två mail med kuponger! Det har inte personalen en aning om eftersom de aldrig får veta nåt om någonting!
  • Snorky
    EnilemmE skrev 2008-02-09 18:35:20 följande:
    Det registreras inte nåt på kortet då när man har använt kupongerna, så att det typ blinkar "REDAN ANVÄNDA" när man försöker igen??! :-O
    haha... nä, det verkar inte registreras, ingen kassörska har sagt något åt mig någonsinn. Jag har fått kuponger jag använt flera gånger sen tidigt i höstas! Inga problem! Dessutom får jag oftast en i brevlådan och sen en på mailen! Så på så vis verkar det ju som man ska använda de fler än en gång!
  • Snorky
    Flickan P skrev 2008-02-09 19:25:29 följande:
    ang dessa kuponger... de borde ju ha ett system så att det kommer upp att kupongerna redan är använda annars har de ju verkligen en miss i sitt system! Dessutom om nu dessa missbrukas (används hur många gånger som helst) och de kommer underfund med detta kanske sådanna erbjudande tass bort och det vore ju synd...För vad är det som säger att ingen som jobbar på Lindex hänger i dessa trådar?
    det finns de som jobbar på lindex i denna tråd, men de verkar inte bry sig. O det verkar ju inte personalen i Lindex-butikerna göra heller. När jag kom med två kuponger så sa hon "ja, egentligen är det bara en per köptillfälle" men så drog hon båda ändå. Jag hade tänkt säga, "ja, men då kommer jag imorrn då" om hon inte tagit båda ändå! De verkar ju fatta att folk skriver ut hur många som helst. O det verkar inte ses som något problem heller. Detta är ju inte första gången de skickar rabattkuponger på mail. Det har de gjort i minst ett halvår redan, så skulle det vara ett problem hade de redan löst det.
    Som det diskuterats här tidigare, så är ju detta ett sätt för att locka kunder. Genom kuponger handlar folk mer. Jag tror säkert de tjänar betydligt mer pengar genom att  skicka ut såna här kuponger o folk springer o handlar massor än att de gör reklam på tv. Har man en kupong i plånboken känner man oftast att man måste utnyttja den även om man egentligen inte behöver det där plagget. Så i slutändan så tjänar de ju på det ändå. Hur många här i tråden försöker inte komma på saker de ska köpa, fast egentligen inte behovet finns??  
  • Snorky
    2007 Mamma skrev 2008-02-09 20:05:20 följande:
    Nu finns den i mitt galleri om någon vänlig kan lägga in i bildtråden. Den fanns i en mörkrosa variant ochh i en lila.När jag skulle köpa dem hade de råkat hänga dem på t3b2 så jag köpte de tre på bilden för 59kr De var så vänliga och utan att jag sa ngt så sa det att ja men det är ju vårt fel så då får du de för t3b2.. Och så använde jag två kuponger med olika koder!
    så, nu har jag lagt in de... jättefina ju! Jag måste nog ha en eller två!
  • Snorky
    LillKickan skrev 2008-02-09 20:19:06 följande:
    Hej! Jag behöver råd med en sak. Jag köpte denna jacka till min dotter, men även till min son. Men är osäker om den är för "flickig"? Den är ju brun och har ju rosa knappar och dragkedjeflärp Och jag har inget emot det rosa men den är lite utsvängd. Vill ju att de ska kunna ha samma jacka. Och gärna en brun.vad tycker ni?? Ska jag lämna tillbaka den jag köpte till sonen??www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...
    den var jättefin och jag tycker att en kille också kan ha den. Jag har dock inte sett den IRL. Men av att dömma på bilderna så tycker jag den är väldigt unisex.
  • Snorky

pop´s skaljackor är olika stora beroende på vilken säsong de är ifrån

• Snorky
    pelagonia skrev 2008-02-10 19:47:37 följande:
    Snorky = Mammas bild från bildtråden..bodys med moln på..Dem såg jag inte på hemsidan..Är detta 3 bet för 2 ??
    nä, de kostar 69:50 och finns i vanliga kollektionen
  • Snorky
    aob1978 skrev 2008-02-10 19:45:56 följande:
    Hmm ja känns som det är ett bra hopp mellan min lindex 74 o min pop 80 (rosa köpt nu på rean)... kanske skulle tagit en 80 då 74 sitter visserligen bra... men känns som hon kan växa ur den snabbt o andra sidan.Får väl ta med pop-jackan till affären o jämföra. Att det ska vara så svårt med barnstorlekar 
    o andra sidan är ju tjejplagg på Lindex ofta små i storlekarna, så det kan säkert stämma att pop är mkt större kanske?
    Vi har den gröna jackan från förra våren från pop i stl 80 och jag tycker inte den är jättestor iaf. Sonen är 77 cm o den sitter bra på honom o räcker ett tag till.
  • Snorky
    pelagonia skrev 2008-02-10 20:00:19 följande:
    Ok..men dem har inte dessa bodys på hemsidan..Kanske skall kolla med Lindex i morgon där vi  bor.
    de kom till de första butikerna i fredags, så de dyker säkert upp på hemsidan inom kort. Strumpbyxorna med lika moln finns iaf på hemsidan, så då borde bodiesarna också komma. Imorrn kanske? 
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2