• Snorky

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Maja skrev 2008-02-19 13:22:32 följande:
    lollypop:får jag fråga vilka stl det finns på cars jackan från H&M?? den var bara såå snygg...
    det är 86 o uppåt! Jag är också jättesugen på den... men tyckte den var liiite dyr... vi använder så sällan såna "jackor" o sonen har en hel del redan som jag redan köpt för att de varit snygga typ!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    Kayn skrev 2008-02-19 13:51:27 följande:
    Så nu har jag oxå fått 30-kupongen på mailen Men denna gång har dom varit noga med att skriva att den inte får kombineras med nåt, har dom månne lärt sig något sen sist? *S*
    men det stod ju samma sak förra gången!
  • Snorky
    Snorky skrev 2008-02-19 13:55:39 följande:
    men det stod ju samma sak förra gången!
    eller kanske inte riktigt såg jag nu
  • Snorky
    Milda79 skrev 2008-02-19 13:52:46 följande:
    Men kan man använda den FLERA gånger??
    ja, varför inte?
  • Snorky
    morgonsolan skrev 2008-02-19 13:50:23 följande:
    Men, med risk för att bli dumförklarad, men kan alltså alla använda just den här kupongen? Skriver jag bara ut den på datorn isf, eller uppger jag internetkoden som står på när jag handlar på butik? förstår att jag måste ha ett clubkort, men det kan väl ordna framme vid kassan? Hjälp till en bortkommen emottages tacksamt
    du måste skriva ut kupongen och lämna i kassan tillsammans med ditt clubkort
  • Snorky
    Kayn skrev 2008-02-19 14:34:10 följande:
    Hihi...vilken postskörd idag30% lindexmail25% på valfritt damplagg och en på valfritt barnplagg KappAhl (kupong)Kupongerbjudande på jogginbyxa på KappAhl men först från strl 122 30% på valfritt damplagg, underklädersplagg och barnplagg på Lindex (kupong)25 kr bonuschek på Lindex (kan det månne vara all kupongshopping )25% på tre varianter hos KappAhl igen (fick medmera tidningen oxå)Detta kan man väl kalla rätt ok, man man nu vill shoppa menar jag
    de vet vad de gör för att vi ska shoppa mera!
  • Snorky
    Kayn skrev 2008-02-19 14:03:11 följande:
    ja dom har inte antalsbegränsat dom men väl att man inte får kombinera dom, sen har dom ju bara skickat ut en kupong än så länge Men visst är det väl samma kod som en av dom förra kupongerna?
    jag tror faktiskt de vill att man ska kunna använda flera kuponger, annars hade de ju slutat maila ut såna kuponger för länge sen. Just med %-kuponger så tjänar de ju iaf pengar på en, än som det var med 50:--kupongerna. Fast även då tror jag ju att det var som ett "lockbete", man går in i butiken och ska handla för en kupong och hittar mkt mer man vill ha. Alla är ju inte lediga o kan springa på stan med en kupong varje dag! O då köper man ist allt man ska ha på en gång och de har i slutändan sålt mer än vad de hade gjort om de inte lockat dit folk med kupong.
  • Snorky
    Kayn skrev 2008-02-19 14:29:09 följande:
    Men det står ju på den som kom i mailen att den ej kan kombineras med andra erbjudanden eller rabatter så det är ju frågan om dom ser den kupongen som ett köp eller som procent på ett plagg vid köp av många plagg, du får testa och rapportera
    det är säkert olika i olika butiker... som vanligt! Men jag kan ju tycka att man borde kunna använda alla kuponger på samma gång. Jag skulle fråga om jag fick det och skulle de neka en är det ju bara att gå dit en annan dag ist.
  • Snorky
    Kayn: Ja, jag tänkte också att jag ska satsa på mig själv denna månad! Grabbarna har ju fasen allt från lindex nu känns det som! Kappahl har inte kommit nåt hit än, men det kanske kommer imorrn?! Jag har nån 25%-kupong på kappahl från ikeafamily dock. Dock tycker jag kappahl är bra mkt tristare. Sen har visst wedins 25% till helgen... kanske dags för skor?!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2