-
det finns eller fanns två länkar. Jag vet inte om båda fortfarande funkar.Peak skrev 2008-02-14 18:28:11 följande:hur får man två med olika koder?Och har de kommit på mailen eller? jag har inte fått nån - jag skrev ut en från en länk härifrån... -
haha... här hängde de upp sig att det var "fel" färg på Lindex-loggan på en kupong jag hade!
Vissa har inte mkt bakom pannbenet direkt... jag fick förklara att röda färgen var slut i skrivaren! 
-
sms har vi fått från kappahl om 50:- rabatt. Sen fick jag sms från Lindex om gratis trosor vid köp av bh.sunnanå skrev 2008-02-14 23:04:42 följande:Hej!Måste få fråga. Är det nåra som fått sms också i telefon om rabatt på 50 kr?Jag har fått en kupong hem på 50 kr.då de tog den så försvann intenet koden så jag vet inte vad det var. Vet att det står längre bak men svårt att hitta. Kan nån kanske länka den igen.Sista dan e väl i morrn.
Internetkoder: 50:- E02001, E03001, B01001, 10% E22110 -
tur att det är över imorrn då!leson76 skrev 2008-02-14 23:08:17 följande:Ni är inte kloka!!!! Jag klarar snart inte läsa denna tråden. Jag blir ju helt nervös
-
haha... sådär är jag också. Men jag har flera gånger varit in på Lindex och konstaterat att jag inte hittar nåt jag vill ha ändå!leson76 skrev 2008-02-14 23:17:48 följande:Ja, men kan inte låta bli att fråga mig om jag använt tillräkligt många :)
Man kan ju inte bara köpa för att man har kuponger!
haha
-
haha... känner igen det där. Jag har också vandrat runt hur länge som helst på Lindex för att hitta nåt att köpa... men 2 ggr har det blivit att jag gått för att jag inte hittat nåt!snigelina skrev 2008-02-15 11:45:33 följande:Man är ju knäpp! Gick runt LÄNGE i butiken idag och sörjde över att de varken fått in de blommiga (?) kjolarna eller djur-t-shirtarna Men så blev det fyra par fingervantar för en tia, för de försvinner i rask takt i vår familj..
Då känner man sig lite besviken att inte fått utnyttja en kupong!
-
86 på stora flickavdelningen brukar vara som 80 på baby. Så jag tror nog du kan köpa leggings som passar på flick.softsofie skrev 2008-02-15 12:27:31 följande:har nån sett om det börjat komma in leggingsar på baby?min tjej blir 1 år i juni o och är rätt lång.hon har storlek 80 på det flesta kläderna.När tror ni att jag kan börja handla på "stora" sidan?nu handlar jag sällan på hm nå mera men förrut var det så att storlek 86 på baby var bra men storlek 86 på "stora" avdelningen var så stort så dom druknde i kläderna.nån som vet om lindex har samma? -
Vi har varit en sväng o handlat mat på fm så jag passade på att kika in på Lindex när vi ändå var ute vid Marieberg!
Så det fick bli ett par gröna stjärnbyxor med kupong. Hittade inget annat intressant. Men nu ska vi snart ner på stan så får se om jag kan hitta nåt där o shoppa med kupong. Kanske ska in på det 3:e Lindex:et o köpa nån mascara eller så. Det går ju alltid åt!
Hade fått hm-kuponger + guldbonus när vi kom hem också. Så jag ska in o köpa en snygg spindelmannentröja åt sonen som jag spanade på här om dagen. Han kommer bli överlycklig!
-
Så, nu har jag shoppat så att det får vara nog nån vecka eller två!
Det bästa av allt är att det inte gått åt mkt pengar alls! 
-
nä, jag blev helt förvånad för det var på Lindexet här på stan jag hittade de. När jag var i Marieberg på fm så hade de inte de där, och de brukar alltid få kläderna tidigare. Men det var ju nån som skrev att nya all star-kollektionen inte skulle få plockas fram förns på måndag, så de kanske hade gjort fel på mitt Lindex!Line80 skrev 2008-02-15 19:40:05 följande:gud va fina tröjor du fick tag på.. inte hade det kommit in här i sthlm inte
O andra sidan så ligger ju massor av kläderna på hemsidan, så jag vet inte alls.