• lollypop

För alla oss som gillar Lindex. Del 2

Första tråden blev en stor hit!!!

Så därför startar jag nu uppföljningstråden...

Här samlas vi och disskuterar LINDEX och barnkläder i allmänhet, eftersom det hos oss är ett stort intresse!!!  

Så gamla som nya... HJÄRTLIGT VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:28:23:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 08:29:54:
    Länkar till de gamla trådarna...

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24597691.html

www.familjeliv.se/Forum-11-236/m24898225.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-04 09:18:48:
    OBS!!!
    Länk till NYA bildtråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-241/m27551883.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2
  • Peak

är det någon som har sett en pyjamas som är vit och svartrandig tror jag, med blå detaljer och så stod det ju nå´t kul på bröstet, typ Love me eller liknande. Hon sa att den "nog" bara fick upp till 80, men jag vill ha den i 86 - någon som har sett?

Varför ska de vara så snorliga på mitt Lindex? Skitstöriga!!

Jag visste inte heller att byxorna bara gick upp till 80 på baby, och bodysarna till 86 - varför har de så??

När man använder 25%-lappen får man ta 3 bet för 2-rabatten först och sedan 25% på det? Man fick på reaplagg iaf för det frågade jag igår!

• Smultronhjärta
    Peak skrev 2007-12-11 11:00:22 följande:
    är det någon som har sett en pyjamas som är vit och svartrandig tror jag, med blå detaljer och så stod det ju nå´t kul på bröstet, typ Love me eller liknande. Hon sa att den "nog" bara fick upp till 80, men jag vill ha den i 86 - någon som har sett?Varför ska de vara så snorliga på mitt Lindex? Skitstöriga!!Jag visste inte heller att byxorna bara gick upp till 80 på baby, och bodysarna till 86 - varför har de så??När man använder 25%-lappen får man ta 3 bet för 2-rabatten först och sedan 25% på det? Man fick på reaplagg iaf för det frågade jag igår!
    Puff, vill oxå veta..
  • ikve

Va och hämtade ut min crazy xmas klänning, den som fanns för 49,50 idag. Hade beställt brun/orange men fick rosa/röda

SUCK!

Den kan ju inte tagit slut heller för den orange/bruna finns ju kvar på hemsidan i alla fall!

• miniGrynet
    Peak skrev 2007-12-11 11:00:22 följande:
    är det någon som har sett en pyjamas som är vit och svartrandig tror jag, med blå detaljer och så stod det ju nå´t kul på bröstet, typ Love me eller liknande. Hon sa att den "nog" bara fick upp till 80, men jag vill ha den i 86 - någon som har sett?Varför ska de vara så snorliga på mitt Lindex? Skitstöriga!!Jag visste inte heller att byxorna bara gick upp till 80 på baby, och bodysarna till 86 - varför har de så??När man använder 25%-lappen får man ta 3 bet för 2-rabatten först och sedan 25% på det? Man fick på reaplagg iaf för det frågade jag igår!
    Ja, det ska väl gå!
    Eftersom man fick ha andra rabattkuponger på t3b2 så måste ju även dessa ingå i den här kupongen!

Ring Kundtjänst och fråga dom.
    Eller maila så får du ett skriftligt svar att skriva ut och ta med till butiken om dom strular.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    ikve skrev 2007-12-11 13:15:23 följande:
    Va och hämtade ut min crazy xmas klänning, den som fanns för 49,50 idag. Hade beställt brun/orange men fick rosa/röda SUCK!Den kan ju inte tagit slut heller för den orange/bruna finns ju kvar på hemsidan i alla fall!
    Det är väl underligt om dom byter ut klänningen till en annan färg, utan att man godkänt det?!
    Det hade jag klagat på...

Tänk om man inte bor vid en Lindex-affär så man inte kan hämta ut eller lämna tillbaka den där gratis, utan då får man betala 80 kr i frakt (fram o tillbaka) pga att dom byter färg på kläderna man beställt istället för att höra av sig och säga att den är slut i den färg man önskat.

Har också paket att hämta på min affär, ska nog hämtas imorrn. Får se vad jag fick för färg på dotterns klänning då.
  • miniGrynet

Nu har jag mailat Lindex och frågat om rabatten gäller på t3b2 även denna gång med 25%-kupongen.
    Får se när och vad dom svarar.

• Smultronhjärta
    miniGrynet skrev 2007-12-11 13:26:07 följande:
    Nu har jag mailat Lindex och frågat om rabatten gäller på t3b2 även denna gång med 25%-kupongen. Får se när och vad dom svarar.
    Toppen rapportera gärna. Det verkar som om vissa butiker gör det och andra inte...
  • ikve
    miniGrynet skrev 2007-12-11 13:22:43 följande:
    Det är väl underligt om dom byter ut klänningen till en annan färg, utan att man godkänt det?! Det hade jag klagat på... Tänk om man inte bor vid en Lindex-affär så man inte kan hämta ut eller lämna tillbaka den där gratis, utan då får man betala 80 kr i frakt (fram o tillbaka) pga att dom byter färg på kläderna man beställt istället för att höra av sig och säga att den är slut i den färg man önskat. Har också paket att hämta på min affär, ska nog hämtas imorrn. Får se vad jag fick för färg på dotterns klänning då.
    Bor själv 15 mil ifrån närmsta Lindex, syrran hämtade ut mitt paket åt mig. Har mailat Lindex ang detta, dom får så lov och kompensionera (stavas?) mig. Dom kunde åtminstone sagt till om den bruna va slut i så fall..
  • rew

Kan man använda den kupongen man får via mailen på hemsidan trots att jag använt den "fysiska" kupongen i butik?

• okptr
    rew skrev 2007-12-11 13:37:04 följande:
    Kan man använda den kupongen man får via mailen på hemsidan trots att jag använt den "fysiska" kupongen i butik?
    Ja. Flera ggr.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex. Del 2